مراسم تکریم و معارفه سه مدیر در شرکت آب منطقه ای کردستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کردستان، مراسم تکریم و معارفه مدیران امور مالی، امور قراردادها و دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل، با حضور معاونین و مدیران شرکت، برگزار شد. در این مراسم مهندس آرش آریانژاد ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند مدیران سابق این سه حوزه، اظهار کرد: بنای کار در این شرکت بر […]

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کردستان، مراسم تکریم و معارفه مدیران امور مالی، امور قراردادها و دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل، با حضور معاونین و مدیران شرکت، برگزار شد.

در این مراسم مهندس آرش آریانژاد ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند مدیران سابق این سه حوزه، اظهار کرد: بنای کار در این شرکت بر پایه سلامت اخلاق و انصاف است و کارکنان باید در هر حوزه ابتدا اصول اخلاقی را در نظر بگیرند تا حقوق ارباب رجوع و ذینفعان پایمال نگردد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان به تصمیمات متخذه در شرکت اشاره کرد و افزود: کلیه تصمیمات در تمامی بخش ها براساس خرد جمعی صورت می گیرد و ضمن حفظ کرامت انسانی همکاران کلیه وظایف و مسئولیت‌ها در شعاع اخلاقی و قانونی واگذار می‌گردد.

وی افزود: هر انتصاب یا جابجایی که در این شرکت صورت می‌پذیرد در راستای بهبود و منافع سازمان است و این به معنای ضعف فرد در جایگاه فعلی نیست چرا که تغییر بر پایه عدالت و آگاهی، لازمه پیشرفت است.

در ادامه این مراسم کلیه معاونین و مدیران از مدیران سابق امور مالی، قراردادها و رئیس دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل، قدردانی و برای مدیران جدید آرزوی موفقیت و سربلندی نمودند.

در خاتمه طی اهدای لوح از خدمات اثرگذار و صادقانه مدیر مالی سابق “نرگس آجیلیان” و مدیر سابق امور قراردادها “هژیر ادهمی” و رئیس سابق دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت “اقبال رضایی”  قدردانی و حکم مدیران جدید امور مالی و ذیحسابی “اقبال رضایی” ، امور قراردادها “مینا بهزادی نسب” و سرپرست دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل “روناک محمد مرادی” اهدا گردید.