مدیریت مصرف آب در بخش فضای سبز مهریز

سیاوش پاکدل سرپرست  روابط عمومی شرکت آبفای استان یزد در نشستی صمیمی با امیر حمزه زارع زاده شهردار مهریز دیدار و گفت و گو نمود. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد، شهردار مهریز در این نشت گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص جداسازی آب فضای سبز از آب شرب ، مدیریت […]

سیاوش پاکدل سرپرست  روابط عمومی شرکت آبفای استان یزد در نشستی صمیمی با امیر حمزه زارع زاده شهردار مهریز دیدار و گفت و گو نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد، شهردار مهریز در این نشت گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص جداسازی آب فضای سبز از آب شرب ، مدیریت مصرف آب در بخش فضای سبز  و … ارایه داد .

سرپرست روابط عمومی شرکت آبفا در این دیدار ضمن تاکید بر ضرورت مدیریت مصرف توسط سازمان ها و شهروندان گفت : به دلیل کمبود بارندگی و خشکسالی شدید در سال جاری ، از شهروندان خواستاریم در مصرف آب نهایت دقت و صرفه جویی را داشته باشند تا بتوانیم تابستان امسال را با کم ترین بحران س‍‍پری کنیم .

سیاوش پاکدل نصب سایبان بر روی کولر های آبی را بسیار ضروری دانست و اظهارداشت : با نصب سایبان کولر علاوه بر کاهش ۱۵ تا ۳۰ درصدی در مصرف آب ، خنک کنندگی کولر دو درجه افزایش می یابد و دیگر نیازی با استفاده از دور کند کولر نیست .

پاکدل در ادامه  اظهارداشت : استفاده از لوازم کاهنده مصرف نیز یکی دیگر از موثرترین  روش های مدیریت مصرف توسط شهروندان می باشد  .

در پایان این نشست ، شهردار مهریز در راستای همکاری با شرکت آبفا در بخش اطلاع رسانی و آموزش همگانی در زمینه مدیریت مصرف آب اعلام آمادگی نمود .