مدیرعامل آبفای سیستان و بلوچستان در پیامی عید سعید فطر را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، قاسمی مدیرعامل این شرکت در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت. متن این پیام به این شرح است: «بسم الله الرحمن الرحیم» اللهم اهل الکبریاء و العظمه و اهل الجود والجبروت و اهل العفو و الرحمه و اهل التقوی و المغفره […]

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، قاسمی مدیرعامل این شرکت در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»
اللهم اهل الکبریاء و العظمه و اهل الجود والجبروت و اهل العفو و الرحمه و اهل التقوی و المغفره …

دیگر بار و با طلوع هلال فطر، سروش الهی ندا سر داد و مومنان روزه دار را با قلب های آکنده از عشق سرمدی و سرمست از ضیافت حضرت دوست ، با زمزمه لبیک اللهم لبیک… از هر کوی و برزن به صفوف به هم فشرده نماز عید غفران فراخواند. خوشا به حال آنان که با تکیه بر رنگین کمان باران رحمت الهی نظاره گر شادمانی همسفران خویش به وادی الرحمه هستند و برای فردای خویش، توشه ارزشمند وجود خداوندی را ذخیره نموده اند.

هنوز سجاده ها از عطر نزول ملائک عطرآگین است ونجوای عارفانه سحرهای رمضان و زمزمه الغوث شبهای قدر بندگان صالح خدا، گوش جان را نوازش می­کند و چشم دلمان به برکت رویت شکوفه های دعا و استغفار در فصل بهار قرآن، روشن است.

معبودا ! خاضعانه از آن جلال کبریایی و ذات بی انتهایت مسئلت داریم که حال عبادت و شب زنده داری را در کویر تشنه بندگی ات جاودانه سازی تا شکوفه های نیایش در آن سر برآورد و دلهای مشغول به امور دنیوی ما را از  شوره زار تباهی نجات دهد.

اینک در آستانه ی فرا رسیدن عید سعید فطر، عید برادری و برابری و گذشت، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مومنان روزه دار و به نمایندگی از خانواده بزرگ شرکت آبفا استان سیستان و بلوچستان از درگاه خداوند متعال، عید سعید فطر را به همکاران عزیز و خانواده های آنها تبریک عرض کرده و امیدوارم رحمت رمضان تا همیشه بر فضای جان و دلمان جاری بماند و توفیق بهره مندی از فیوضات ماه پرخیر و برکت رمضان را در سال های آینده ، تحت هدایت های روشن گرانه مقام عظمای ولایت(مدظله العالی) به همگان عطا فرماید.

علیرضا قاسمی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب
استان سیستان و بلوچستان