مجتمع باغ انار میلاس سردشت ۱۷ روستا را تامین آب می کند.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری معاون بهره برداری و توسعه آب این شرکت از تامین آب ۱۷ روستای واقع در دو بخش مرکزی و رودشت شهرستان لردگان در قالب مجتمع باغ انار میلاس – سردشت خبر داد. آقای مراد محمودی با اعلام این خبر افزود: […]

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری معاون بهره برداری و توسعه آب این شرکت از تامین آب ۱۷ روستای واقع در دو بخش مرکزی و رودشت شهرستان لردگان در قالب مجتمع باغ انار میلاس – سردشت خبر داد.
آقای مراد محمودی با اعلام این خبر افزود: تاکنون بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال در این پروژه هزینه شده است و انشالله امید واریم با تامین اعتبار لازم بتوانیم این طرح آبرسانی را به نتیجه برسانیم.
مهندس محمودی پیشرفت فیزیکی این طرح آبرسانی را بیش از ۷۵ درصد اعلام کرد و افزود: با تکمیل این پروژه ۱۷ هزار نفر جمعیت مستقر در روستاهای این منطقه به آب آشامیدنی سالم دسترسی خواهند داشت.
نامبرده عملیات اجرایی انجام شده در این پروژه را در سالهای گذشته حفر و تجهیز دو حلقه چاه – اجرای خط انتقال به طول بیش از ۲۲ کیلو متر – اجرای شبکه داخلی آب در روستاهای مجتمع به طول ۱۰ کیلومتر احداث مخازن ذخیره آب به حجم ۳۴۰۰ متر مکعب – احداث ایستگاه پمپاژ بین راهی حسین آباد عنوان کرد.
وی گفت: با اعتبار شش و نیم میلیارد ریالی ادامه این پروژه آبرسانی شامل اجرای خط برگشت روستای دهنو میلاس با لوله ۲۰۰ میلی متری پلی اتیلن به طول ۳۰۰ متر – فنس کشی – محوطه سازی و تکمیل مخزن تعادلی مجتمع – فنس کشی – محوطه سازی و تکمیل مخزن روستای دارجونه و سایر عملیات مربوطه در حال انجام است.
معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری در پایان یاد آوری نمود ۱۷ روستای: میلاس – تل ماران – بر آفتاب میلاس – اسلام آباد – چاهگاه میلاس – حسین آباد – دهنو میلاس سفلی – احمد آباد – دهنو میلاس علیا – ده باغ – حاجی آباد – باغ انار میلاس – شهرک مامور – علی آباد – چال شیرین – کلگه سردشت و دارجونه حدود چهار هزار خانوار روستایی را در خود جای داده اند.
قابل ذکر است این پروژه در راستای تامین آب شرب و اصلاح شبکه آبرسانی در روستاهای این منطقه در حال انجام است.