مانور مدیریت بار ساختمان های اداری صنعت آب و برق خراسان

مانور مدیریت بار ساختمان های اداری صنعت آب و برق با حضور مهندس ریاحی مدیر عامل برق منطقه ای خراسان، مهندس ذبیحی مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی، مهندس رمضانی مدیر عامل شرکت توزیع برق شهرستان مشهد و جمعی از  مدیران صنعت برق،  آب منطقه ای و آبفا در محل توزیع برق مشهد برگزار […]

مانور مدیریت بار ساختمان های اداری صنعت آب و برق با حضور مهندس ریاحی مدیر عامل برق منطقه ای خراسان، مهندس ذبیحی مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی، مهندس رمضانی مدیر عامل شرکت توزیع برق شهرستان مشهد و جمعی از  مدیران صنعت برق،  آب منطقه ای و آبفا در محل توزیع برق مشهد برگزار شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی، این مانور به صورت ویدئو کنفرانس و به مدیریت مهندس متولی زاده مدیر عامل شرکت توانیر با حضور مهندس حائری معاون امور برق و انرژی وزیر نیرو در سطح شرکت های تابعه توانیر برگزار گردید.

در این مانور، مهندس ریاحی مدیر عامل برق منطقه ای خراسان ضمن آرزوی موفقیت در عبور از پیک بار ۱۴۰۰، از تشکیل ستاد مدیریت بار منطقه خراسان خبرداد و گفت در این ستاد و با هدف عبور موفق از پیک بار ۱۴۰۰ چند کمیته شامل کمیته های فرهنگی تبلیغی، مدیریت بار آفلاین، مدیریت بار آنلاین، مدیریت رمز ارزها و مدیریت تولید تشکیل شده است.

وی گفت: رئوس و سرفصل های کار هر کمیته آماده شده ضمن اینکه نظام نامه ای برای هماهنگی هر  چه بیشتر نیز تدوین شده است. تا بتوانیم با موفقیت پیک سال ۱۴۰۰ را پشت سر بگذاریم.

در این مانور، مهندس رمضانی مدیرعامل شرکت توزیع برق مشهد نیز گفت: با هدف عبور از پیک بار ۱۴۰۰ کمیته ای محلی در برق خراسان تشکیل شده که  با جدیت و تلاش زیاد مشغول کار بوده و پیگیر موضوع می باشد.

وی تصریح کرد: در مانور مدیریت بار ساختمان های اداری صنعت آب و  برق در مشهد نیز تعداد ۵۰ ساختمان اداری صنعت آب و برق در سطح شهر مشهد از ساعت ۱۱ تا پایان وقت اداری بار مصرفی خود را نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش دادند و البته با توجه به کنترل و درمدار آمدن دیزل ژنراتورها طی هماهنگی که انجام پذیرفت تمامی دیزل های مستقر در ساختمان های اداری روشن و در مدار قرار گرفت.

وی گفت : در این مانور نمودار مصرف انرژی به صورت آنلاین به نمایش گذاشته شد، ضمن اینکه هماهنگی لازم با  مدیران ادارات و مدیران انرژی، صدا و سیما و اصحاب رسانه جهت اطلاع رسانی انجام شده است. مهندس رمضانی در ادامه از شکل گیری  گروهی ویژه پایش برای ادارات خبر داد و گفت: مصرف انرژی تمام ادارات در این مانور قابل رویت و کنترل خواهد بود و تمامی جزئیات بار ادارات رصد می شود،  شایان ذکر است در این مراسم، مهندس آذری معاون بهره برداری و نگهداشت توزیع برق مشهد به عنوان سخنگوی صنعت برق  استان خراسان رضوی معرفی گردید.