مانور فراگیر شناسایی و جمع آوری رمز ارز غیرمجاز در استان سمنان

مانور هماهنگ شناسایی و جمع آوری رمزارز غیرمجاز، از سوی شرکت توزیع برق استان سمنان به اجرا درآمد. مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بیان داشت: این برنامه به صورت یک اقدام فوری و بدون اطلاع قبلی، از سوی شرکت توانیر برنامه ریزی شده و نشانی هایی که از سوی مردم به توانیر اعلام گردیده به […]

مانور هماهنگ شناسایی و جمع آوری رمزارز غیرمجاز، از سوی شرکت توزیع برق استان سمنان به اجرا درآمد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بیان داشت: این برنامه به صورت یک اقدام فوری و بدون اطلاع قبلی، از سوی شرکت توانیر برنامه ریزی شده و نشانی هایی که از سوی مردم به توانیر اعلام گردیده به این شرکت ارائه و در ساعت ۱۴ بعدازظهر روز ۲۴ خرداد ماه در سطح استان سمنان نیز به انجام رسید.

سیدمحمد موسوی زاده اظهار داشت: در این مانور، ۱۵ دستگاه ماینر غیرمجاز در شهرهای شاهرود، بسطام و دامغان کشف و با حضور نیروهای حراست و اتفاقات برق و عوامل انتظامی جمع آوری شد.

وی تصریح کرد: مردم استان برای همکاری در زمینه معرفی دستگاه های رمزارز غیرمجاز، می توانند مراتب را به شماره تلفن ۳۳۴۳۹۲۷۲ دفتر حراست این شرکت و بدون هیچگونه نگرانی با اطمینان به حفظ محرمانگی اطلاعات ارائه شده، مراتب را اطلاع رسانی نموده و از پاداش درنظر گرفته شده نیز بهره مند شوند.