مانور تعیین سهمیه انرژی و اعمال محدودیت در مصارف شرکت های صنعت آب و برق استان سمنان

 مانور تمرینی تعیین سهمیه انرژی و اعمال محدودیت در مصارف ساختمان های اداری شرکت های وزارت نیرو در استان سمنان با هدف کاهش مصرف برق به اجرا درآمد.  مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اعلام این مطلب اظهار داشت: این مانور برای نخستین بار با هدف الگوسازی در ایجاد فرهنگ بهینه مصرف و آمادگی […]

 مانور تمرینی تعیین سهمیه انرژی و اعمال محدودیت در مصارف ساختمان های اداری شرکت های وزارت نیرو در استان سمنان با هدف کاهش مصرف برق به اجرا درآمد.

 مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اعلام این مطلب اظهار داشت: این مانور برای نخستین بار با هدف الگوسازی در ایجاد فرهنگ بهینه مصرف و آمادگی برای مدیریت سهمیه انرژی انجام شد.

 سید محمد موسوی زاده بیان داشت: در این رزمایش، مصرف برق ۲۰ ساختمان اداری مربوط به شرکت‌های زیرمجموعه صنعت آب و برق استان از طریق مرکز پایش شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان کنترل شد.

 وی تصریح کرد: اجرای این مانور در شرکت های وزارت نیرو در استان، به نوعی نقش الگویی برای سایر دستگاه‌های اجرایی را دربردارد.

وی با عنوان این که رزمایش مورد اشاره در روز هفتم اردیبهشت ماه عملیاتی شدگفت: بر اساس سناریوی مانور، شرکت‌های توزیع برق، برق منطقه ای، آب و فاضلاب و آب منطقه ای سمنان، از ساعت ۱۱صبح تا پایان وقت اداری، از طریق مولّدهای خود تامین یا خاموش کردن مصارف سرمایشی و لوازم برقی غیرضرور، ۵۰ درصد مصرف انرژی را کاهش داده و بعد از ساعت اداری نیز، ۹۰ درصد مصرف برق ساختمان های اداری شرکت ها کاهش یافته است.

موسوی زاده افزود: این رزمـایش در روز پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری برای کلیه ساختمان های اداری دستگاه های اجرایی استان با حضور نمایندگانی از استانداری و فرمانداری ها از سوی شرکت توزیع برق استان سمنان برگزار می شود.