ماموریت اصلی شرکت مدیریت شبکه برق ایران حفظ و استمرار تامین برق است.

مهدی مقیم زاده معاون راهبری شبکه برق ایران “گفت:ماموریت اصلی شرکت مدیریت شبکه برق ایران حفظ و استمرار تامین برق بوده که استمرارو توازن بین تولید و مصرف برق در کشور مستلزم همکاری و همراهی همه جانبه در بخش های خانگی،صنایع و کشاورزی ……خواهد بود. به گزارش روابط عمومی، “مهدی مقیم زاده معاون راهبری شبکه […]

مهدی مقیم زاده معاون راهبری شبکه برق ایران “گفت:ماموریت اصلی شرکت مدیریت شبکه برق ایران حفظ و استمرار تامین برق بوده که استمرارو توازن بین تولید و مصرف برق در کشور مستلزم همکاری و همراهی همه جانبه در بخش های خانگی،صنایع و کشاورزی ……خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی، “مهدی مقیم زاده معاون راهبری شبکه برق ایران “در گفتگو با شبکه خبر درخصوص میزان تولید ومصرف برق در کشور گفت:در روز گذشته میزان مصرف به ۶۵ هزار مگاوات رسید که از این میزان توانستیم ۵۵ هزار و ۲۰۰ مگاوات را تامین نماییم و این میزان اختلاف بین توزیع و مصرف از طریق مشارکت و هماهنگی با صنایع بزرگ مدیریت شد.
وی ادامه داد: طی تفاهم نامه هایی که با صنایع بزرگ داشتیم ومشارکت در بخش کشاورزی و طرح های مدیریت مصرف ، توانستیم مصرف را مدیریت و پاسخگویی مناسب را داشته باشیم.
مقیم زاده میزان مصرف راحول محور ۶۵ هزار مگاوات پیش بینی کرد و افزود:برای تامین این میزان مصرف، در بخش نیروگاههای حرارتی و آبی بایستی برنامه ریزهای لازم را داشته باشیم تا بتوانیم این میزان مصرف را تامین کنیم.
وی باتوجه افزایش دما و پایان تعطیلی ادارات، میزان بار را افزایشی پیش بینی کرد و گفت:با پایان تعطیلی ادارات و افزایش دما شاهد افزایش بار به میزان ۸۰۰ تا ۱۰۰۰مگاوات را شاهد خواهیم بود که این امر صرفا با همکاری و همراهی در کلیه بخش ها ممکن خواهد بود.
معاون راهبری شبکه برق کشورادامه داد: برنامه ای برای خاموشی نداریم و هماهنگی های لازم با شرکت های برق منطقه ای و توزیع نیروی برق انجام شده که با مدیریت مصرف پاسخگوی نیاز مصرف خواهیم بود.
وی از برنامه هماهنگ شده با شرکت های برق منطقه ای و توزیع نبروی برق خبر داد و گفت: با شرکت های برق منطقه ای و توزیع نیروی برق برنامه ای هماهنگ شده و سقف مصرفی برای این شرکت ها در نظر گرفته شده که با رعایت این سقف خاموشی نخواهیم داشت.
مقیم زاده در خصوص برخورد با مشترکان پرمصرف گفت: این امر از طریق شرکت های توزیع نیروی برق به مشترکان پرمصرف اطلاع رسانی و تذکر داده شده و تعرفه هایی نیز برای مشترکان پرمصرف در نظر گرفته شده که در صورت ادامه پرمصرفی از سوی آنان، این موارد اعمال خواهد شد.