لزوم کاهش مصرف برق در ادارات خراسان رضوی

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: براساس اعلام توانیر همه دستگاه های اجرایی کشور و این استان ملزم به کاهش مصرف برق در ساعات اداری و غیراداری هستند در غیر این صورت برق آنها قطع می شود. به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، […]

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: براساس اعلام توانیر همه دستگاه های اجرایی کشور و این استان ملزم به کاهش مصرف برق در ساعات اداری و غیراداری هستند در غیر این صورت برق آنها قطع می شود.
به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مهدی دهقان افزود: از ابتدای هفته جاری همه دستگاه های اجرایی، نهادها، بانکها، شهرداریها و موسسات عمومی و غیردولتی باید در ساعات اداری ۵۰ درصد از میزان مصرف برق و در ساعات غیراداری ۹۰ درصد از میزان مصرف برق خود را کاهش دهند.
وی بیان کرد: ملاک کاهش میزان مصرف برق در ساعات اداری برای دستگاه های اجرایی خراسان رضوی به عنوان مشترکین عادی شرکت توزیع نیروی برق، کاهش ۵۰ درصدی در ساعات اداری یا کاهش ۹۰ درصدی در ساعات غیراداری به میزان مصرف آنها در مقایسه با دوره مشابه سال قبل و برای دستگاه های اجرایی به عنوان مشترکین دیماندی کاهش ۵۰ درصد یا ۹۰ درصدی دیماند مصرفی آنها است.
معاون فروش خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: استفاده از کولرگازی در دستگاه های اجرایی، نهادها، بانکها، شهرداریها و موسسات عمومی و غیردولتی ممنوع است و باید از شیوه های دیگری برای خنک کردن هوا بهره گیرند.
دهقان اضافه کرد: در صورت مشاهده استفاده از کولرگازی در ادارات یا عدم کاهش مصرف برق آنها در ساعات اداری و غیراداری، با همکاری فرمانداری یا استانداری نسبت به قطع برق ادارات خاطی اقدام می شود.

 

 

اشتراک گذاری