لزوم هم افزایی اطلاعات آزمایشگاه کنترل کیفیت آبفا خراسان رضوی و مراکز آزمایشگاهی و علمی کشور

معاون دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو بر مدیریت دانش و هم افزایی اطلاعات میان آزمایشگاه کنترل کیفیت آبفا خراسان رضوی و مراکزآزمایشگاهی و علمی کشور تاکید کرد. جلال جهان بخشی در بازدید از آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با اشاره به برخورداری این واحد از نیروی انسانی متخصص […]

معاون دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو بر مدیریت دانش و هم افزایی اطلاعات میان آزمایشگاه کنترل کیفیت آبفا خراسان رضوی و مراکزآزمایشگاهی و علمی کشور تاکید کرد.

جلال جهان بخشی در بازدید از آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با اشاره به برخورداری این واحد از نیروی انسانی متخصص و با تجربه و همچنین امکانات پیشرفته آزمایشگاهی اظهار داشت: آزمایشگاه کنترل کیفیت آب و بیوتکنولوژی آبفا خراسان رضوی الگوی خوبی برای دیگر شرکت های آبفا در کشور محسوب می شود.

در این بازدید که سید ابراهیم علوی مدیرعامل ، رضا یاقوتی نیا مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و محمدجواد ادیبی نیا مدیر مرکزپایش ونظارت برکیفیت آب وفاضلاب شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی هم حضور داشتند هوشیار اکبری رئیس اداره آزمایشگاه آب وفاضلاب آبفا استان در باره نحوه کارکرد دستگاه ها توضیح داد و از توان بالای این شرکت در انجام سریع و دقیق آنالیز و پایش کیفی آب خبرداد.