لزوم همکاری همه دستگاهها و نهادهای متولی جهت ارتقا کیفیت منابع آب

مهندس ملکی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین عنوان داشت: حل موضوعات مرتبط با کیفیت منابع آب نیازمند همکاری همه دستگاهها و نهادهای متولی می باشد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین، مهندس ملکی در جلسه کمیته بین بخشی حفاظت از کیفیت منابع آب با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران […]

مهندس ملکی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین عنوان داشت: حل موضوعات مرتبط با کیفیت منابع آب نیازمند همکاری همه دستگاهها و نهادهای متولی می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین، مهندس ملکی در جلسه کمیته بین بخشی حفاظت از کیفیت منابع آب با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران ستادی این شرکت برگزار گردید، با بیان این جمله که موضوعات کیقیت بسیار خزنده و خاموش اتفاق می افتند و در عین حال غیرقابل برگشت هستند، بر لزوم اهمیت بیش از پیش بر موضوعات کیفیت منابع آب تاکید نموده و تصریح کرد: در موضوعات مربوط به کیفیت منابع آب باید با همکاری همه جانبه سایر دستگاهها و نهادهای متولی، به ویژه اداره کل حفاظت محیط زیست تا حصول نتیجه و دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده پیگیری های لازم را بعمل آورد.
مهندس ملکی موضوع کیفیت منابع آب را تنها در حیطه عملکرد یک دفتر محدود نداسته و بیان داشت: لازم است همه معاونت ها و دفاتر شرکت در این موضوع اهتمام ویژه ای داشته باشند و اقدامات خود را نیز مستند نمایند تا در صورت لزوم جهت اخذ مشورت و راهکار بتوان گزارش کیفیت منابع آب استان را در اختیار مسئولین و صاحب نظران مربوطه قرارداد.
در ادامه دکتر محجوب مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای قزوین گزارشی از اقدامات شاخص شرکت در موضوع کیفیت منابع آب ارائه نموده و سپس به بیان چالش ها و گلوگاه های حوضه مدیریت آب در تالاب اله آباد پرداخت.
در پایان این جلسه مقرر گردید کمیته کارشناسی به صورت ویژه نسبت به بررسی موضوعات مربوط به تالاب اله آباد اقدام نموده و گزارش مربوطه را جهت طرح در کمیته تهیه نماید. همچنین مصوبات دیگری نیز به جهت پیشبرد اهداف شرکت در زمینه حفاظت از کیفیت منابع آب تصویب و ابلاغ گردید.