لزوم مصرف بهینه آب توسط شهروندان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، اسفندیار برخه در نشست تنش آبی شرکت آبفا استان با بیان اینکه باید تدابیر لازم برای مواجه با کم آبی و افت فشار آب اندیشیده شود  اظهار کرد:   با توجه با کاهش نزولات و وقوع خشکسالی در سال جاری منابع تامین آب شرب […]

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، اسفندیار برخه در نشست تنش آبی شرکت آبفا استان با بیان اینکه باید تدابیر لازم برای مواجه با کم آبی و افت فشار آب اندیشیده شود  اظهار کرد:   با توجه با کاهش نزولات و وقوع خشکسالی در سال جاری منابع تامین آب شرب نیز تحت تاثیر قرار گرفته و تنش آّبی در برخی شهرها و روستاهای استان بوجود آمده است.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد افزود: موضوع جداسازی آب شرب از فضای سبز و باغات  به صورت جدی در دستور کار آبفای  استان قرار دارد و این موضوع با قوت پیگیری خواهد شد.
برخه با تاکید بر جدیت آبفا در  جمع آوری  انشعابات غیرمجاز در شهرها و روستاهای استان گفت:  هیچ گونه اهمالی در این زمینه از سوی کارکنان آبفا پذیرفته نیست و  باید با تخلفات آبی با قاطعیت برخورد شود.
وی  اضافه کرد: اجرای برنامه های فرهنگی با موضوع  مصرف بهینه آب در قالب توزیع بروشور، ارسال پیامک و نمایش و ساخت کلیپ  نیز از دیگر برنامه‌های آب و فاضلاب استان درتابستان  جاری خواهد بود.
وی ازمشترکین خواست تا با مدیریت صحیح مصرف آب شرب خدمتگزاران خود را در شرکت آب و فاضلاب یاری کنند چرا که بهترین روش کاهش اثرات تنش آبی، مصرف بهینه آب شرب توسط شهروندان است.