لزوم مشارکت و مدیریت مصرف بیشتر مشترکان برای گذر از تابستان

مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای و سخنگوی صنعت برق استان فارس با بیان اینکه همه تلاش‌ها معطوف به کاهش خاموشی و تامین حداکثری برق مورد نیاز شهروندان است افزود: در این میان نیاز به همراهی و مشارکت بیشتر مشترکان و مصرف کنندگان برق و مدیریت مصرف برای گذر از تابستان وجود دارد. محسن […]

مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای و سخنگوی صنعت برق استان فارس با بیان اینکه همه تلاش‌ها معطوف به کاهش خاموشی و تامین حداکثری برق مورد نیاز شهروندان است افزود: در این میان نیاز به همراهی و مشارکت بیشتر مشترکان و مصرف کنندگان برق و مدیریت مصرف برای گذر از تابستان وجود دارد.

محسن جوادی آزاد، با بیان اینکه مصرف برق در استان فارس امروز(پنجشنبه ) نسبت به روز گذشته ۶ درصد افزایش یافت افزود: بدون در نظر گرفتن مصرف صنایع بزرگ استان فارس تا ساعت ۱۲:۰۰ امروز سه هزار و ۱۷۰ مگاوات برق مصرف شده است.

وی افزوده است:مدیریت بار در برنامه راهبری صنایع بزرگ در استان فارس ۵۰ درصد مصرف برق در این صنایع را  نسبت به روز گذشته کاهش داد ،  اجرای برنامه های مدیریت مصرف در بخش صنایع بزرگ استان  فارس و در بخش صنایع سیمان و فولاد از جمله راهبردهای اصلی برای مدیریت بار و کاهش مصرف است.

مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای و سخنگوی صنعت برق استان فارس اضافه کرد:  در صورت همراهی بیشتر مشترکین و مصرف کنندگان برق ،  محدودیت های جزیی احتمالی نیز مورد نیاز نخواهد بود و شهروندان در روزهای آتی با اطمینان به پایداری شبکه شرایط بهتری را در تابستان امسال خواهند داشت.

جوادی آزاد با بیان اینکه جدول خاموشی های احتمالی در سایت شرکت های توزیع فارس و شیراز و همچنین از طریق برنامه تلفن همراه ” برق من ” در اختیار مردم قرار گرفته است گفت:  در صورت بروز هرگونه محدودیت خارج از برنامه احتمالی، دلیل آن رخداد حوادث ناخواسته و فنی در شبکه اطلاع رسانی می شود.

مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای و سخنگوی صنعت برق استان فارس گفت: همراهی و مشارکت مردم می تواند احتمال کاهش و حذف خاموشی ها را درپی داشته باشد.

جوادی آزاد با بیان اینکه باید برای عبور از روزهای دشوار آماده باشیم افزود: با همکاری و همراهی مشترکان در بخش های مختلف  می‌توان از شرایط کنونی و بحران‌های پیش‌رو با موفقیت و کمترین خاموشی های احتمالی عبور کرد.

وی گفت: همزمان با افزایش دما، میزان مصرف برق افزایش و اوج  بار رشد می‌کند بنا بر این  با رعایت الگوی مصرف بهینه، در تامین برق پایدار مشترکان باید خدمتگزاران خود را در شرکت های برق یاری کنند تا شاهد قطعی برق ناشی از مدیریت اضطراری بار نباشیم.