لزوم مشارکت مردم در مدیریت مصرف آب و برق

نشست هم اندیشی مدیران عامل صنعت آب و برق استان قزوین با مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین با هدف تنویر افکار عمومی در زمینه کاهش بارش های سال جاری و کم آبی تابستان پیش رو برگزار شد. به گزارش روابط عمومی، در این نشست که با حضور “داراب بیرنوندی”، رییس شورای هماهنگی مدیران عامل […]

نشست هم اندیشی مدیران عامل صنعت آب و برق استان قزوین با مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین با هدف تنویر افکار عمومی در زمینه کاهش بارش های سال جاری و کم آبی تابستان پیش رو برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی، در این نشست که با حضور “داراب بیرنوندی”، رییس شورای هماهنگی مدیران عامل صنعت آب و برق و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، “علی خلجی”، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان زنجان،” سعید بهادیوند چگینی، “مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین، “مسعود مرادی”، مدیرعامل شرکت تولید برق شهید رجایی، “ابوالفضل موتابها”، جانشین مدیرعامل شرکت مدیریت تولید نیروگاه شهید رجایی،”حمید منصوری”، جانشین مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قروین برگزار شد بر لزوم مشارکت مردم در مدیریت مصرف آب و برق تاکید شد.
در این جلسه هر یک از مدیران مذکور، چگونگی فعالیت شرکت های متبوع خود را در تولید، انتقال و توزیع آب و برق تشریح کردند و چالش های خود را خصوصا در مصارف غیرمجاز از آب و برق مطرح نمودند.
همچنین نامبردگان اظهار داشتند که با استفاده از ظرفیت موثر آموزشی و تبلیغاتی صدا و سیما و با در مشارکت طلبی از مردم در مدیریت مصارف در بخش های صنعتی، کشاورزی و خانگی، می توان تابستان سخت پیش رو را بدون دغدغه سپری کرد.
در ادامه “سعید انبارلویی” مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان قزوین، ضمن تقدیر از مدیران عامل صنعت آب و برق برای خدمات رسانی شبانه روزی به مردم خاطر نشان کرد: صدا و سیما آمادگی دارد تا در زمینه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی فعالیت های آب و برق و مشارکت طلبی از مردم، همراهی و همکاری داشته باشد.