لزوم مدیریت مصرف آب و برق

مسئول هماهنگی شورای فرهنگی وزارت نیرو که در نماز جمعه شهرنی ریز فارس حضور یافته بود در بین الصلاتین نماز جمعه این شهر، طی سخنانی ضمن تأکید بر لزوم مدیریت مصرف آب و برق توسط مردم و مسئولین ، مصادیقی از اصول صحیح مصرف بهینه را تشریح نمود. به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان […]

مسئول هماهنگی شورای فرهنگی وزارت نیرو که در نماز جمعه شهرنی ریز فارس حضور یافته بود در بین الصلاتین نماز جمعه این شهر، طی سخنانی ضمن تأکید بر لزوم مدیریت مصرف آب و برق توسط مردم و مسئولین ، مصادیقی از اصول صحیح مصرف بهینه را تشریح نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس ، حجت الاسلام زارع مسئول هماهنگی شورای فرهنگی وزارت نیرو که در نماز جمعه شهر نی ریز فارس حضور یافته بود، در بین الصلاتین نماز جمعه این شهر، طی سخنانی با تشکر از  حضور حماسی مردم ایران در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورهای شهر و روستای کشور گفت: عوامل داخلی و خارجی با تبلبغات گسترده به دنبال پائین آوردن مشارکت مردم بودند، اما حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای، بار دیگر انقلابی در انقلاب آفریدند. وی در ادامه با تأکید بر ضرورت صرفه جویی در مصرف آب به ویژه در فصل تابستان، به ارزش این ماده ی حیات بخش در شریعت اسلام به ویژه قرآن و عترت اشاره کرد. حجت الاسلام زارع مدیریت مصرف آب را وظیفه ای همگانی توصیف نمود و بر لزوم مشارکتی همگانی توسط مردم و مسئولین به منظور کاهش اثرات بحران کم آبی تأکید کرد. وی در بخش دیگری از بیانات خود افزود: از ائمه جماعات مساجد و  کانون های دینی و مذهبی انتظار می رود در ترویج اصول صرفه جویی در مصرف آب و برق بیش ازپیش فعالیت داشته باشند. ایشان با اشاره به این که کشور ما ایران در اقلیمی خشک و نیمه خشک واقع شده و خشک سالی های متوالی مردمش را از دیر باز آزار می داده است به موضوع خشکسالی به عنوان بی سرو صداترین نوع از بلایا اشاره و افزود: بی شک خطر خکشالی به مراتب از سیل، زلزله و مریضی هایی مانند کرونا خطرناک تر است.

گفتنی است در حاشیه ی سخنرانی مسئول هماهنگی شورای فرهنگی وزارت نیرو در استان فارس، میز خدمت به منظور پاسخ گویی به مشکلات مردم در حوزه آب و برق توسط امور آبفا و مدیریت برق شهرستان نیریز در محل نماز جمعه  برگزار و همچنین تعدادی بروشوراصول صرفه جویی در مصرف آب  و برق در میان نمازگزاران توزیع شد.