لزوم تعهد و همکاری صنعت برق در عبور از پیک تابستان

طی مراسمی با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی ،مهندس غلامرضا حشمتی به سمت مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر منصوب و از خدمات مهندس مذکوری و مهندس زنده بودی مدیرعامل و سرپرست سابق این شرکت تقدیر شد. در این مراسم که از طریق ویدیو کنفرانس و با حضور مهندس حایری […]

طی مراسمی با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی ،مهندس غلامرضا حشمتی به سمت مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر منصوب و از خدمات مهندس مذکوری و مهندس زنده بودی مدیرعامل و سرپرست سابق این شرکت تقدیر شد.

در این مراسم که از طریق ویدیو کنفرانس و با حضور مهندس حایری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی ،مهندس متولی زاده مدیرعامل و جمعی از معاونان شرکت توانیر ، مدیرکل روابط عمومی و بین الملل توانیر ،معاون عمرانی استاندار بوشهر و  مدیران صنعت برق بوشهر برگزار شد، مهندس حایری عبور بدون مشکل از  پیک تابستان امسال را تعهد بخش برق به مردم عنوان کرد که با همدلی و همکاری محقق می شود.

وی با قدردانی از همکاری اثربخش دکتر ستوده معاون استاندار بوشهر در عبور صنعت برق استان از پیک تابستان گذشته ،از کاهش رشد ۵.۲ درصدی مصرف برق به یک درصد طی ۲ سال گذشته خبر داد که ادامه این مسیر می تواند شرایط مناسبی را برای نسل آینده فراهم کند.

معاون وزیر نیرو کنترل سیستمهای روشنایی و سرمایشی ادارات بعد از ساعات اداری برای عبور از پیک را بسیار حایز اهمیت دانست و با اشاره به پیشرفتهای تکنولوژیک و خدمت رسانی صنعت برق به مردم ،اقدامات توسعه ای را از دیگر پیشرفتها ذکر کرد که با همکاری و تعامل همکاران برای تقویت مدیران منتخب شکل می گیرد و جنبه توسعه ای و بلند مدت دارد.

مهندس حایری با قدردانی از مهندس مذکوری مدیرعامل و مهندس زنده بودی سرپرست سابق شرکت توزیع برق بوشهر ،انتصاب مهندس غلامرضا حشمتی به سمت مدیر عامل این شرکت را از طریق فراخوان و کسب امتیازات در یک رقابت منصفانه عنوان کرد.

مهندس متولی زاده رییس هیات مدیره و مدیرعامل توانیر نیز در این مراسم با اشاره به توانمندی و تجارب مدیرعامل جدید توزیع برق بوشهر ، این شرکت را از جایگاه مناسبی در نوار جنوبی کشور و مناطق گرمسیر  برخوردار دانست و با تاکید بر لزوم پیگیری جدی برنامه مدیریت بار ادارات استان در پیک تابستان و وصول مطالبات این شرکت ،خواستار پیگیری جدی در نصب کنتورهای هوشمند به عنوان یک ابزار مدیریت بار و رفع فرسودگی شبکه ها  در این استان شد.

در این مراسم مهندس رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع توانیر که در بوشهر حضور داشت با اشاره به کارنامه موفق استان بوشهر در پیک ۹۸ و ۹۹ ،از برپایی جلسه ای با حضور مدیرعامل برق منطقه ای فارس ،مدیر انتقال برق بوشهر و همکاران توزیع برق این استان بعد از این مراسم خبر داد که با هدف آمادگی برای عبور موفق از تابستان ۱۴۰۰ برکزار می شود.

این مراسم با اعلام آمادگی صنعت برق فارس در پیک تابستان از سوی مهندس نصیری مدیرعامل برق منطقه ای فارس و ارایه نقطه نظرات مدیر عامل و سرپرست سابق توزیع برق بوشهر و ارایه برنامه های ۵ گانه مدیرعامل جدید این شرکت همراه بود.