لزوم تامین مولدهای برق اضطراری جهت جلوگیری از قطع آب

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشورگفت: برای جلوگیری از قطع آب درمواقع قطع جریان برق، تامین مولدهای برق اضطراری بایستی در دستور کار قرار گیرد. حمیدرضا جانباز در جلسه کمیته رصد و پایش اخبارکه با حضور مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب کشور و بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با قدردانی از تلاش […]

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشورگفت: برای جلوگیری از قطع آب درمواقع قطع جریان برق، تامین مولدهای برق اضطراری بایستی در دستور کار قرار گیرد.

حمیدرضا جانباز در جلسه کمیته رصد و پایش اخبارکه با حضور مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب کشور و بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با قدردانی از تلاش های انجام شده برای گذر از تابستان اظهار داشت: یکی از گرمترین و خشک ترین تابستان سال های اخیر را پشت سرگذاشتیم که علاوه بر کمبود نزولات آسمانی، افزایش دمای هوا و قطعی های مکرر برق نیز بر مشکلات کمبود آب شرب دامن زد.
وی، خطوط انتقال طولانی آب، منابع آب ناپایدارو تعداد بالای روستاها در کشور را از دیگر عوامل کمبود آب در مناطق روستایی عنوان کرد و افزود: با تمام این مشکلات، با سخت کوشی وهمت سازمانی مجموعه شرکت های آب و فاضلاب کشور، کارنامه مناسبی به لحاظ تامین آب پایدار دراکثر نقاط کشور را داشته باشیم.
وی با استناد به گزارش های پیش بینی وضعیت جوی کشور در ماه های آینده گفت: بر اساس گزارش های هواشناسی، پاییز گرم و کم بارشی را پیش رو خواهیم داشت که با عنایت به تجربیات امسال بایستی تمام تمهیدات لازم برای جلوگیری از بروز مشکل در تامین آب شرب اندیشیده شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی نیز در این جلسه با بیان اینکه تا سال های اخیر جزو استان های پرآب به شمار می رفتیم، اظهار داشت: امسال بدلیل خشکسالی و افزایش ۱۰ تا ۱۲ درصدی مصرف آب و قطعی های مکرر برق، در برخی مناطق با مشکل مواجه شدیم.
لطیف خوش سیرت افزود: بیش از یک هزار و۲۵۰ نقطه تامین آب شرب در استان که عمدتا در مناطق روستایی قرار دارند، از برق سراسری تغذیه می شوند که در مواقع قطع برق برمشکلات افزوده می شود.
وی کمبود مخازن ذخیره آب را عامل دیگری در بروز کمبود آب عنوان و بر تامین مولدهای برق و احداث مخازن جدید ذخیره آب در استان تاکید کرد.

 

کسب رتبۀ برتر جشنوارۀ شهید رجائی در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی

سال جاری متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا و بمنظور رعایت مصوبات ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت برگزاری مراسم و گردهمایی، جشنواره مذکور به صورت حضوری برگزار نگردید و اسامی دستگاه‌های برگزیده در سایت سازمان اداری و استخدامی کشور به صورت رسمی منتشرگردید.

بر همین اساس شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برای سومین سال متوالی در بین ۱۰۱ دستگاه اجرایی سطح ملی با کسب حداکثر امتیاز به عنوان دستگاه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی برگزیده شد.

جناب آقای مهندس جانباز مدیرعامل محترم شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با صدور تقدیر نامه با متن ذیل،کسب این موفقیت را به کارکنان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تبریک گفتند:

همکاران محترم شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

با سلام

ارزیابی عملکرد جشنوارۀ شهیدرجائی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی مجالی برای سنجش میزان  کارایی ، ارایۀ خدمات با کیفیت و دستیابی به اهداف چشم‌انداز بیست ساله و معرفی دستگاه‌های برتر در تحقق این اهداف، تکریم تلاشگران عرصۀ خدمت‌گزاری و نهادینه کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد می‌باشد.

کسب رتبۀ برتر شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برای سومین سال متوالی در بین ۱۰۱ دستگاه اجرایی سطح ملی انعکاسی از تعهد و مسئولیت‌پذیری این مجموعه در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله است.

در هفتۀ دولت، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطرۀ شهیدان رجائی و باهنر؛ بدین‌وسیله از کلیۀ پرسنل پرتلاش و متعهد اعم از کارکنان، کارشناسان و مدیران شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور که با عمل خالصانه و دلسوزانۀ خویش در مسیر خدمت‌رسانی و گره‌گشایی از امور مردم شریف ایران گام برداشته‌اند تقدیر و تشکر می‌نمایم.