قدردانی مدیرکل دفتر بازرسی استانداری از آبفای استان اصفهان

مدیرکل دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری اصفهان از تلاش های مدیرعامل ، معاونان و مدیران این شرکت در برگزاری دیدارهای مردمی به صورت منظم تجلیل کرد. صادق کرمی در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: ارزیابی های صورت گرفته توسط بازرسان استانداری نشان می دهد بخشنامه استاندار […]

مدیرکل دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری اصفهان از تلاش های مدیرعامل ، معاونان و مدیران این شرکت در برگزاری دیدارهای مردمی به صورت منظم تجلیل کرد.

صادق کرمی در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: ارزیابی های صورت گرفته توسط بازرسان استانداری نشان می دهد بخشنامه استاندار در خصوص دیدارهای چهره به چهره مدیران با مردم به خوبی و در کمال نظم به صورت هفتگی در این شرکت اجرایی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش تلاش مدیران و کارکنان آبفای استان اصفهان را در تامین آب شرب پایدار شهروندان و روستائیان ستود و گفت: توزیع عادلانه آب بین مردم با وجودکاهش بارندگی ها و کمبود شدید آب ،کاری بسیار سخت و دشوار است که خوشبختانه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در تابستان امسال از این آزمون سربلند بیرون آمد.

مدیرکل دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری اصفهان در پایان با اهدای لوح تقدیری به مدیرعامل آبفای استان اصفهان از خدمات وی و کارکنان این شرکت قدردانی کرد.

در این لوح تقدیر آمده است:

جناب آقای هاشم امینی

مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

با سلام و تحیت

بالاترین اجر و پاداش کارکنان متعهد و دلسوز که با همت وافر نسبت به انجام امور محوله و وظایف سازمانی اهتمام می ورزند، کسب رضایت و خشنودی الهی خواهد بود و خدمت خالصانه توفیقی است که خداوند متعال نصیب خاصان درگاه خود می نماید و قطعا تلاش صادقانه همکاران عزیزدر جهت پیشرفت و توسعه ایران اسلامی موهبتی است که مردم شریف این سرزمین قدردان آن خواهند بود.

اکنون بر خود فرض می دانم ضمن آرزوی سلامتی و سربلندی برای همه همکاران محترم، از زحمت و کوشش های جنابعالی در اجرای و پیگیری بخشنامه شماره ۲۱۲۷۵/۱/۲۰ مورخ ۱۱/۳/۹۹ استاندار محترم در خصوص دیدارهای چهره به چهره مدیران با مردم ، قدردانی و تشکر نموده و از درگاه حضرت احدیت نیک نامی ، تندرستی و دلی سرشار از ایمان و نشاط را برای شما و خانواده محترمتان مسئلت می نمایم.

صادق کرمی

مدیر دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی