فرهنگسازی مصرف بهینه آب با استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ها

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: با هدف مدیریت تنش آبی در سال جاری، بهره گیری و استفاده از تمام ظرفیت های رسانه ای در حوزه فرهنگسازی مصرف بهینه آب و آگاهی بخشی در خصوص وضعیت تأمین آب شهرستان مشهد در دستور کار این دفتر قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی […]

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: با هدف مدیریت تنش آبی در سال جاری، بهره گیری و استفاده از تمام ظرفیت های رسانه ای در حوزه فرهنگسازی مصرف بهینه آب و آگاهی بخشی در خصوص وضعیت تأمین آب شهرستان مشهد در دستور کار این دفتر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی آبفا مشهد، محمود محتشمی راد با اعلام این مطلب افزود: با توجه به شرایط کنونی و وضعیت تنش آبی در تابستان امسال، اطلاع رسانی و فرهنگسازی در حوزه آب بیش از پیش و به صورت فراگیر با همکاری کلیه رسانه ها در حال انجام است.

وی با تاکید بر نقش موثر رسانه ها در جریان سازی های فرهنگی ادامه داد: حضور فعال و مستمر در بخش های خبری و تولیدی رادیو و تلویزیون از جمله مهمترین اقدامات رسانه ای دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد از ابتدای امسال تاکنون بوده است. مدیر دفتر روابط عمومی این شرکت همچنین ارتباط و تعامل مستمر و فراگیر با مطبوعات، خبرگزاری ها و سایت های خبری را از دیگر فعالیت های این دفتر برشمرد و اظهار داشت: برگزاری نشست خبری، ارسال روزانه اخبار و اطلاعات در حوزه آب به روزنامه ها و خبرگزاری ها و درج مطالب، پوستر و اینفوگرافی در روزنامه های پرتیراژ با محوریت شرایط کم آبی، بخشی از فعالیت های مذکور می باشد. محتشمی همچنین فضای مجازی را یکی از حوزه های تاثیرگذار اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: انجام طرح های افکار سنجی در خصوص شرایط کم آبی در شبکه های اجتماعی، درج مطالب آموزشی و اطلاع رسانی با محوریت گذر از تنش آبی تابستان ۱۴۰۰ در کانال های مختلف شبکه های اجتماعی و رصد روزانه و پاسخ گویی به مطالب و شکایات در فضای مجازی، از جمله اقدامات مهم روابط عمومی در حوزه رسانه های مجازی می باشد.