فراخوان وزارت نیرو برای انتخاب مدیران عامل ۲ شرکت آب و فاضلاب

وزارت نیرو در راستای راهبرد شایسته‌گزینی دولت دوازدهم، فراخوان جدید خود را به‌منظور انتخاب افراد واجد شرایط و علاقه‌مند به همکاری برای مدیریت «شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان» و «شرکت آب و فاضلاب استان مازندران» منتشر کرد. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، وزارت نیرو در راستای راهبرد شایسته‌گزینی دولت دوازدهم و ایجاد فرصت‌های […]

وزارت نیرو در راستای راهبرد شایسته‌گزینی دولت دوازدهم، فراخوان جدید خود را به‌منظور انتخاب افراد واجد شرایط و علاقه‌مند به همکاری برای مدیریت «شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان» و «شرکت آب و فاضلاب استان مازندران» منتشر کرد.

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، وزارت نیرو در راستای راهبرد شایسته‌گزینی دولت دوازدهم و ایجاد فرصت‌های برابر برای همه افراد واجد شرایط عمومی و تخصصی خدمت‌گزاری، با لحاظ مجموعه اسناد بالادستی و رعایت مواد قانونی ذیربط، برای سمت «مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان» و «مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مازندران» دعوت به اعلام آمادگی می‌نماید.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاع از شرایط احراز، وظایف مربوطه و همچنین تکمیل فرم درخواست، تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه به تارنمای وزارت نیرو به نشانی www.moe.gov.ir مراجعه کنند.