عناوین هفته صرفه جویی در مصرف آب امسال اعلام شد.

عناوین دستورالعمل اجرایی هفته صرفه جویی در مصرف آب ( ۷-۱ تیرماه ) ۱۴۰۰ در راستای مدیریت مصرف بهینه و مقابله با تنش آبی در فصل گرم سال اعلام شد. به‌گزارش برقآب و روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان ، امسال با توجه به کاهش بارندگیها، گرمای زودرس و نیز کاهش منابع تامین آب، […]

عناوین دستورالعمل اجرایی هفته صرفه جویی در مصرف آب ( ۷-۱ تیرماه ) ۱۴۰۰ در راستای مدیریت مصرف بهینه و مقابله با تنش آبی در فصل گرم سال اعلام شد.
به‌گزارش برقآب و روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان ، امسال با توجه به کاهش بارندگیها، گرمای زودرس و نیز کاهش منابع تامین آب، تابستان سختی پیش رو داریم که برای گذر از تنش آبی در پیک مصرف، نیازمند چاره اندیشیهای اساسی و همکاری تمام مردم عزیز هستیم.
مدیریت مصرف آب، برق و خانواده با هدف فراهم کردن زمینه مشارکت خانواده‌ها در مدیریت مصرف و افزایش نقش زنان در اصلاح الگوی مصرف عنوان اولین روز هفته است.
چهارشنبه دومین روز این هفته را به نام مدیریت مصرف آب و برق، افکار عمومی و رسانه با هدف استفاده گسترده‌تر از ظرفیت وسایل ارتباط جمعی و شبکه‌های اجتماعی نامگذاری شده است.
سومین روز هفته صرفه‌جویی تحت عنوان مدیریت مصرف آب و برق، صنعت، سازمان‌های عمومی و موسسات خصوصی نامگذاری شده است.
عنوان چهارمین روز این هفته، مدیریت مصرف آب و برق و آموزه‌های دینی است.
پنجمین روز هفته صرفه‌جویی نیز با نام مدیریت مصرف آب و برق، خدمات شهری و روستایی و جلب مشارکت‌های مردمی و خیرین اعلام شده است.
مدیریت مصرف آب و برق غذا، منابع طبیعی و حفظ محیط زیست عنوان ششمین روز این هفته با هدف تشریح نقش آب و انرژی در امنیت غذایی است.
هفتمین و آخرین روز هفته صرفه‌جویی نیز به نام مدیریت مصرف آب و برق، اقتصاد و حقوق شهروندی با اهدافی همچون لزوم رعایت قانون از سوی همه و اطلاع‌رسانی در خصوص انواع جرایم و تخلفات و تدوین راهکارهای رفع موانع حقوقی و قانوی در اجرای طرح‌ها نامگذاری شده است.