عزم جدی آب منطقه‌ای کردستان در برخورد با متخلفان آبی

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان از انسداد ۱۳ حلقه چاه در حسین‌آباد و توقیف ۸۶ دستگاه حفاری غیرمجاز در استان خبر داد.  آرش آریانژاد با اعلام این خبر تصریح کرد: در راستای اجرای دستور قضائی و حفاظت از منابع آب،  با تلاش‌های اثرگذار اداره منابع آب شهرستان سنندج، واحد حقوقی و همکاری دادستان عمومی […]

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان از انسداد ۱۳ حلقه چاه در حسین‌آباد و توقیف ۸۶ دستگاه حفاری غیرمجاز در استان خبر داد.

 آرش آریانژاد با اعلام این خبر تصریح کرد: در راستای اجرای دستور قضائی و حفاظت از منابع آب،  با تلاش‌های اثرگذار اداره منابع آب شهرستان سنندج، واحد حقوقی و همکاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، پاسگاه انتظامی حسین‌آباد و گروه گشت و بازرسی سنندج،  طی یک روز کاری تعداد ۱۳ حلقه چاه غیرمجاز در شهر حسین‌آباد پر و مسدود گردید.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان با بیان اینکه انسداد این تعداد چاه در جهت اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب‌های زیرزمینی و صیانت از منابع آبی مسدود شده است، تصریح کرد: با توجه به خشکسالی اخیر و کاهش شدید منابع آب سطحی و زیرزمینی این شرکت نهایت تلاش خود را در برخورد با متخلفین بخش آب بکار می برد.

وی به توقیف دستگاه های حفاری غیرمجاز نیز اشاره کرد و افزود: در سال جاری ۱۴ دستگاه حفاری غیرمجاز در استان و از سال ۱۳۹۴ تاکنون ۸۶ دستگاه توقیف و به مراجع قضائی معرفی شده است.

 آریانژاد ضمن تاکید بر لزوم ارتباط خوب و همکاری تنگاتنگ دستگاه قضایی برای برخورد با متخلفان و متجاوزان به منابع آب سطحی و زیرزمینی خاطرنشان کرد:  این شرکت بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب‌های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد خواهد نمود.