طرح آبرسانی به روستا محروم بیدو دشتستان افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر،در مراسمی با حضور فرماندار دشتستان، معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، مسئولان شهرستان دشتستان و مدیران محلی طرح آبرسانی به روستای محروم بیدو دشتستان با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال افتتاح شد. در مراسم افتتاح این پروژه معاون […]

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر،در مراسمی با حضور فرماندار دشتستان، معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، مسئولان شهرستان دشتستان و مدیران محلی طرح آبرسانی به روستای محروم بیدو دشتستان با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال افتتاح شد.

در مراسم افتتاح این پروژه معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به تدوین طرح‌های آبرسانی در شهرها و روستاها اظهار داشت: تمام تلاش شرکت آب و فاضلاب تحقق مطالبات و رضایت مردم است که در این راستا تلاش شبانه‌روزی می‌شود.

روح الله دوانی به طرح آبرسانی به روستا بیدو دشتستان پرداخت و بیان کرد: این طرح شامل حفر، تجهیز و راه‌اندازی یک چاه با اعتبار ۴.۵ میلیارد ریال است که قادر است ۳ لیتر بر ثانیه آب آشامیدنی ۴۹ خانوار روستای بیدو با جمعیت ۱۷۷ نفر را تامین کند.

وی اجرا ۳ کیلومتر شبکه توزیع آب را از دیگر ویژگی‌های طرح یاد شده دانست و افزود: در اجرا این ‌طرح شبکه توزیع و انشعاب خانگی با اعتبار ۸ میلیارد ریال اجرا شده است.

معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، اجرا ۷۵۰ متر شبکه برق‌رسانی فشار متوسط را از دیگر مشخصات طرح آبرسانی به بیدو دشتستان دانست و گفت: برای اجرا شبکه برق‌رسانی و نصب ترانسفورماتور ۹.۹ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

دوانی اعتبار کل طرح را ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وبا استفاده از منابع داخلی آبفا دانست و با تبریک به خانوارهای روستا بیدو تصریح کرد: مدیریت مصرف آب یکی از ضروریات است که امید می رود در دستور کار مشترکین قرار بگیرد.

فرماندار دشتستان هم با قدردانی از خدمات و تلاش شرکت آب و فاضلاب در تحقق مطالبات مردم افزود: با اجرا این طرح آبرسانی یکی از مطالبات مهم مردم روستا بیدو برطرف شد.

فتح الله نوروزی افزود: خوشحالم که با همکاری و پیگیری مجموعه آبفا این پروژه با اعتباربالغ بر ۲۲ میلیارد ریال شامل حفر، تجهیز و راه اندازی چاه و عملیات برق‌رسانی شبکه توزیع در یکی از دورترین نقاط شهرستان دشتستان افتتاح شد.