طراحی و ساخت باترفلای ۶۰ اینچ پمپ آب خنک کن در نیروگاه بندرعباس

با همت متخصصان بومی باترفلای ۶۰ اینچ خروجی پمپ آب خنک کن در نیروگاه بندرعباس در راستای ساخت داخل قطعات نیروگاهی طراحی و ساخته شد. به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان، مدیرعامل نیروگاه بندرعباس با اشاره به طراحی و ساخت باترفلای ۶۰ اینچ خروجی پمپ آب خنک کن در نیروگاه بندرعباس، عنوان کرد […]

با همت متخصصان بومی باترفلای ۶۰ اینچ خروجی پمپ آب خنک کن در نیروگاه بندرعباس در راستای ساخت داخل قطعات نیروگاهی طراحی و ساخته شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان، مدیرعامل نیروگاه بندرعباس با اشاره به طراحی و ساخت باترفلای ۶۰ اینچ خروجی پمپ آب خنک کن در نیروگاه بندرعباس، عنوان کرد : باترفلای ولو نوعی از شیرهای صنعتی است که حرکت ربع‌گرد چرخشی داشته و برای راه‌اندازی، توقف و تنظیم جریان در صنعت مورد استفاده قرار می‌‎گیرد.

سلیمی با بیان اینکه ساخت باترفلای ۶۰ اینچ خروجی پمپ آب خنک کن با همکاری شرکت‌های دانش بنیان ساخته شده ، اظهار کرد: با تکیه بر دانش متخصصان داخلی در طراحی جدید از جنس استینلس استیل استفاده شده و تکنولوژی ساخت بدنه ورق کاری ،ماشین کاری و دیسک آن روش ریخته گری به کار رفته است.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس خاطر نشان کرد : باترفلای ۶۰ اینچ خروجی پمپ آب خنک کن از ولو های بسیار مهم در سیکل تولید برق می باشد که در هنگام نیاز از این ولوها جهت ایزوله کردن مسیر آب ورودی به کندانسور استفاده می شود .

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس در پایان افزود : نیروگاه حرارتی برق بندرعباس بزرگترین نیروگاه جنوب شرق کشور است که نقش مهمی در تامین برق کشور و صنایع بزرگ استان هرمزگان دارد.