طراحی و بازسازی ۶۳ قطعه تخصصی در نیروگاه یزد

متخصصان نیروگاه یزد در طی پنج ماه نخست امسال اقدام به طراحی و بازسازی ۶۳ قطعه تخصصی کرده‌اند. سید محمدحسن جمال‌الدینی، مدیرعامل نیروگاه یزد با اعلام این خبر افزود: متخصصان این مجموعه در این بازه زمانی توانسته‌اند تعداد ۶۳ قطعه نیروگاهی از جمله “دیتا لاگر مولدهای آلستوم”، ” LVDT مولد GEF۹ آلستوم” و “گیج دمایی دیجیتال” را طراحی و […]

متخصصان نیروگاه یزد در طی پنج ماه نخست امسال اقدام به طراحی و بازسازی ۶۳ قطعه تخصصی کرده‌اند.

سید محمدحسن جمال‌الدینی، مدیرعامل نیروگاه یزد با اعلام این خبر افزود: متخصصان این مجموعه در این بازه زمانی توانسته‌اند تعداد ۶۳ قطعه نیروگاهی از جمله “دیتا لاگر مولدهای آلستوم”، ” LVDT مولد GEF۹ آلستوم” و “گیج دمایی دیجیتال” را طراحی و بازسازی کنند.
وی تاکید کرد: این مجموعه یکی از بزرگترین نیروگاه‌های منطقه جنوب‌شرق کشور است که توانسته در چند سال گذشته بخشی از قطعات مورد نیاز خود را با استفاده از توان تخصصی کارکنان خود در داخل طراحی و بازسازی کند که این امر صرفه‌جویی ریالی و ارزی چشم‌گیری برای شرکت به همراه داشته است.
نیروگاه سیکل ترکیبی یزد با دو واحد گازی کرافت و دو بلوک سیکل‌ترکیبی بخار با مجموع ظرفیت ۱۰۰۵ مگاوات ساعت، یکی از بزرگترین نیروگاه‌های جنوب‌شرق کشور است که نقش بسزایی در پشتیبانی از شبکه سراسری دارد.