سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان فارس تاکید کرد:

ضرورت مصرف بهینه انرژی در ایام سرد سال

در آستانه فرارسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و همزمان با دومین سالگرد شهادت شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی رزمایش " نمی  از  یم " با همکاری سپاه فجر استان، شرکت های توزیع نیروی برق استان فارس و شیراز و شرکت گاز استان برگزار شد.

دراین رزمایش که با رمز یا فاطمه الزهرا(س) آغاز گردید، سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س) و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی، بر ضرورت مصرف بهینه انرژی در ایام سرد سال تاکید کرد.

حمیدرضا جلایر، بر نقش مهم مشترکان در بهینه‌سازی مصرف انرژی به ویژه در این ایام تاکید کرد وادامه داد: با توجه به فرارسیدن فصل زمستان، سرمای هوا و در نتیجه افزایش مصرف گاز و انواع انرژی درکشور و استان، ضرورت دارد مشترکان در مصرف برق و گاز همکاری نمایند. وی تصریح کرد: برگزاری چنین رزمایش هایی می تواند در تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی به جامعه و همچنین نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه انرژی درایام سال نیز تاثیر به سزایی داشته باشد.

مجتبی پارسایی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نیز در ادامه این رزمایش، گفت: رزمایش “نمی از یم ” با حضور بیش از ۴۰  اکیپ اجرایی در سطح استان فارس برگزار شد که اکیپ های اعزامی با مراجعه به اداره ها ، صنایع ، هتل ها و سازمان های دولتی دارای مصرف بالای انرژی در راستای آموزش و فرهنگ سازی انرژی اقدام کردند.