صنعت برق در تابستان ۱۴۰۰ با شرایط ویژه ای پیش رو است.

اکبر حسن بکلو ضمن قدردانی از رسانه های استانی در همکاری شایسته و اطلاع رسانی مطلوب به مردم استان در گذر از پیک بار تابستان عنوان کرد: رسانه ها همواره در راستای فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق تلاش نموده اند که امسال نیز با توجه به افزیش میزان مصرف برق، رسانه ها رسالت خطیری بر […]

اکبر حسن بکلو ضمن قدردانی از رسانه های استانی در همکاری شایسته و اطلاع رسانی مطلوب به مردم استان در گذر از پیک بار تابستان عنوان کرد: رسانه ها همواره در راستای فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق تلاش نموده اند که امسال نیز با توجه به افزیش میزان مصرف برق، رسانه ها رسالت خطیری بر عهده دارند.
وی اطلاع رسانی را از محورهای مهم مدیریت مصرف برق برشمرد و گفت: تابستان امسال با توجه به افزایش دمای هوا و کاهش نزولات آسمانی، کشور در شرایط ویژه ای قرار گرفته است که امیدواریم با اطلاع رسانی و آگاه سازی مطلوب رسانه ها و با همدلی و همراهی مردم، پیک بار را به خوبی سپری نماییم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اضافه کرد: آگاه سازی شهروندان در خصوص مدیریت مصرف بهینه بدون شک، رسالت بزرگی است که در این خصوص خبرنگاران در صف مقدم اطلاع رسانی قرار دارند.
حسن بکلو در ادامه خاطر نشان کرد: مردم فهیم و شریف آذربایجان غربی در سال های گذشته همواره خادمان خود را در شرکت توزیع نیروی برق همراهی کرده اند، امسال نیز انتظار داریم با رعایت نکات ساده مدیریت مصرف، صنعت برق را یاری نمایند.

 

 برخورد جدی با مراکز استخراج رمز ارز غیرمجاز

طی یک مانور سراسری، شناسایی و جمع آوری تعداد ۲۳دستگاه تولید رمز ارز غیرمجاز در آذربایجان غربی کشف شد.

نجات اله علی نژاد معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: ظهر امروز طی یک مانور سراسری، ۲محل در شهرستان خوی و ۳محل در شهرستان سلماس و ۶محل نیز در شهرستان مهاباد اعلامی از سوی شرکت توانیر مورد بازدید قرار گرفت.
علی نژاد افزود: پس از شناسایی مراکز استخراج رمز ارز غیرمجاز، ضمن تشکیل ضربتی اکیپ های عملیاتی با هماهنگی مراجع قضایی و پلیس امنیت اقتصادی از این مکان ها بازدید شد.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت افزود: این اقدام منجر به شناسایی ۵مرکز تولید رمز ارز غیرمجاز شد و تعداد ۲۳دستگاه تولید رمزارز جمع آوری گردید.
معاون دیسپاچینگ و بهره برداری شرکت افزود: علاوه بر مکان های اعلامی از سوی توانیر با تلاش ها و آگاهی پرسنل خدوم شرکت توزیع نیروی برق استان، پس از بازدید و انجام عملیات از شهرستان های بوکان، شاهین دژ، ارومیه و سردشت، تعداد ۱۵دستگاه دیگر جمع آوری شد.