صعود کوهنوردان شرکت آب و فاضلاب چهارمحال وبختیاری به قله چوبین

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری، مسئول گروه کوهنوردی این شرکت از صعود کوهنوردان  ستادی و شهرستانی آب و فاضلاب به قله چوبین خبر داد. محمود صفاری با اعلام این خبرگفت: به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی شهر مقاوم خرمشهر و یاد بود همکار […]

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری، مسئول گروه کوهنوردی این شرکت از صعود کوهنوردان  ستادی و شهرستانی آب و فاضلاب به قله چوبین خبر داد.

محمود صفاری با اعلام این خبرگفت: به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی شهر مقاوم خرمشهر و یاد بود همکار کوهنورد مرحوم زنده یاد بهرام معین این برنامه کوهنوردی انجام گردید.

مهندس صفاری تصریح کرد: صعود به قله ۳۱۳۰ ( سه هزار و یکصد و سی ) متری چوبین و برنامه هایی از این دست با هدف حفط سلامتی همکاران  و ترویج  برنامه های فرهنگی ، ورزشی انجام می گیرد.

وی گفت : این برنامه کوهنوردی صعود به قله چوبین به میزبانی امور آب و فاضلاب شهرستان فارسان برگزار گردید که از مدیر و کارکنان آن امور تقدیر و تشکر می نماییم.

نامبرده افزود: برنامه های گروه کوهنوردی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری بر اساس تقویم زمانی سالیانه و به صورت درون استانی و برون استانی انجام می گیرد.

قابل ذکر است: بهرام معین کوهنورد حرفه ایی ، سرپرست گروه کوهنوردی شهرستان فارسان ، از همکاران بازنشسته و عضو گروه کوهنوردی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری بود که در اواخر سال گذشته بر اثر حادثه تصادف به لقا الله پیوستند.

یادآوری می گردد: کوه چوبین در جنوب روستای چوبین و در پنج کیلومتری غرب شهرستان فارسان قرار دارد.