شناسایی و استخراج رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در ساوجبلاغ و نظرآباد

به گزارش شرکت توزیع نیروی برق استان البرز، مدیر توزیع برق شهرستان نظرآباد از کشف ۵۰۰ دستگاه رمزارز دیجیتال غیرمجاز خبر داد. مسلم دهقان نیری گفت: در محدوده شهرک صنعتی نظرآباد با جمع آوری رمز ارز دیجیتال به تعداد ۵۰۰ دستگاه و به میزان ۵ هزار آمپر که ارزش ریالی ۳۰۰ میلیارد ریال بوده است […]

به گزارش شرکت توزیع نیروی برق استان البرز، مدیر توزیع برق شهرستان نظرآباد از کشف ۵۰۰ دستگاه رمزارز دیجیتال غیرمجاز خبر داد.
مسلم دهقان نیری گفت: در محدوده شهرک صنعتی نظرآباد با جمع آوری رمز ارز دیجیتال به تعداد ۵۰۰ دستگاه و به میزان ۵ هزار آمپر که ارزش ریالی ۳۰۰ میلیارد ریال بوده است توسط اکیپ های بازرسی و واحد حقوقی منطقه پس از هماهنگی با مقام قضائی و ستاد مبارزه با کالای قاچاق استان البرز توزیع کشف و جهت صدور حکم به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

در راستای مانور جهادی کشف ماینر نیز در مدیریت توزیع برق شهرستان ساوجبلاغ ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز کشف شد.
علیرضا شاهرضایی گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده و بازدید ماموران عملیاتی این شرکت از واحدهای مسکونی نسبت به شناسایی واحدهایی که دارای ماینرهای غیرمجاز بودند اقدام و توسط اکیپ های بازرسی و واحد حقوقی منطقه پس از هماهنگی با مقام قضائی و ستاد مبارزه با کالای قاچاق استان البرز ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز کشف و جهت صدور حکم به مراجع قضایی ارجاع داده شد.