ششمین جلسه شورای اقامه نماز شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد.

ششمین جلسه شورای اقامه نماز شرکت آب منطقه ای گلستان با حضور مدیر عامل و دیگر اعضا  و با مرور مصوبات قبلی و ارائه برنامه های جدید برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان،  در ابتدای این جلسه مدیر عامل شرکت و رئیس شورای اقامه نماز به بیان فلسفه‌ نماز و […]

ششمین جلسه شورای اقامه نماز شرکت آب منطقه ای گلستان با حضور مدیر عامل و دیگر اعضا  و با مرور مصوبات قبلی و ارائه برنامه های جدید برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان،  در ابتدای این جلسه مدیر عامل شرکت و رئیس شورای اقامه نماز به بیان فلسفه‌ نماز و تبیین اهمیت نماز به عنوان یکی از اصلی ترین راه های رسیدن به خدا پرداخت و گفت: مساله نماز تنها در بعد شخصی افراد موثر نیست، بلکه بعد اجتماعی آن و در جامعه و شرکت نیز بسیار اثرگذار است.
دبیر شورای اقامه نماز شرکت نیز در این جلسه عنوان کرد: بازدید دبیر شورای اقامه نماز و دیبر فرهنگی شرکت از نمازخانه ادارات شهرستانها و ارائه گزارش از وضعیت موجود با هدف تصمیم گیری برای بهبود آن ، ارائه گزارش از وضعیت برگزاری نماز جماعت و پایش ارزیابی استقبال همکاران از این فریضه با هدف بررسی نقاط قوت و ضعف و برگزاری مسابقه ترنم وحی از طریق شبکه پیامکی در سیستم دبیرخانه از اهم موارد مورد بحث در این جلسه بود.
نادعلی یخکشی افزود: درج مناسبت های هفته در تابلوی اعلانات نمازخانه، مستندسازی تصویری از سخنرانی امام جماعت در مناسبت های مذهبی و دینی، تبلیغ مجدد مسابقه کتابخوانی مرتبط با نماز و قرآن در سیستم دبیر خانه و سایر فضای مجازی با هدف بهره گیری بیشتر همکاران از آن و تقدیر از همکارانی که در مسابقات خارج از دستگاه استانی و یا کشوی کسب رتبه نموده اند از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.