سیمبانان نقش مهمی در نگهداشت و پایداری شبکه توزیع برق دارند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس بر نقش مهم و حیاتی سیمبانان در نگهداشت و پایداری شبکه های توزیع برق تاکید کرد. سید محمد علی نجفی، با تبریک فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز جهانی سیمبان، گفت: هیچ کس نمی تواند زحمات طاقت فرسا و تلاش های بی شائبه سیمبانان عزیز را به […]

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس بر نقش مهم و حیاتی سیمبانان در نگهداشت و پایداری شبکه های توزیع برق تاکید کرد. سید محمد علی نجفی، با تبریک فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز جهانی سیمبان، گفت: هیچ کس نمی تواند زحمات طاقت فرسا و تلاش های بی شائبه سیمبانان عزیز را به ویژه در شرایط بد آب و هوایی و هنگام وقوع  بحران ها نظیر طوفان، سیل و … فراموش کند. وی سیمبانان را بازوان پرتوان صنعت‌برق، توصیف کرد و افزود: نیروی های سیمبان به طور مدام و شبانه روز، در حالت آماده باش هستند و وظیفه دارند در کوتاه ترین زمان ممکن، خاموشی ها را به روشنایی بازگردانند و در هنگام حادثه یا قطع برق، با توجه به مشکل مشاهده شده خودشان را تجهیز نموده و به سرعت از پایه های برق بالا رفته و عملیات تعمیرات و رفع خاموشی را انجام می دهند که این امر اهمیت کار و مسئولیت خطیر این عزیزان را  در تامین برق مطمئن و پایدار دوچندان می کند. نجفی، سیمبانان را یاوران کادر درمان و مدافعان سلامت دانست و گفت:  در شرایطی که جامعه با  ویروس کرونا درگیر شده است و بیمارستان ها و مراکز درمانی به برق،  نیاز مبرم دارند، سیمبانان بدون وقفه در تلاشند تا  با حفظ و نگهداشت شبکه های توزیع برق به صورت شبانه روزی، شرایطی را ایجاد نمایند که برای مراکز درمانی ، بیمارستان‌ها ، منازل شهروندان و سایر بخش های دیگر در نقاط شهری و روستایی، برق مطمئن و پایدار را تامین نمایند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در خاتمه فرا رسیدن ۲۹ فروردین، روز سیمبان را فرصت مغتنمی در راستای تقدیر و تشکر از زحمات بی دریغ این قشر فداکار دانست و ابراز امیدواری کرد سیمبانان با رعایت همه جانبه نکات ایمنی و بهداشتی بتوانند همواره در مسیر خدمت رسانی موفق و سربلند باشند.