سنخیت با امام زمان (عج)شرط انتظار واقعی است.

در آستانه میلاد مسعود منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و روز جهانی مستضعفین مراسمی با حضور نمازگزاران و کارکنان شرکت برق منطقه ای سمنان در نمازخانه این شرکت برگزار گردید. حجت الاسلام مجتبی رمضانی، امام جماعت شرکت ضمن تبریک این ایام فرخنده ، انتظار را از وظایف اصلی شیعیان در زمان غیبت دانست و […]

در آستانه میلاد مسعود منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و روز جهانی مستضعفین مراسمی با حضور نمازگزاران و کارکنان شرکت برق منطقه ای سمنان در نمازخانه این شرکت برگزار گردید.

حجت الاسلام مجتبی رمضانی، امام جماعت شرکت ضمن تبریک این ایام فرخنده ، انتظار را از وظایف اصلی شیعیان در زمان غیبت دانست و افزود :انتظار ظهور یکی از وظایف عمده شیعیان است که فرد منتظر را به پویایی و آماده سازی ظهور حضرت حجت (ع) سوق می دهد .

حجت الاسلام رمضانی، سنخیت با امام زمان(عج) را شرط انتظار واقعی برشمرد و گفت: جهت درک حضور حضرت ولی عصر (عج) باید خانۀ دلمان را پاک کنیم.

وی  معرفت و شناخت حضرت مهدی (عج)را از دیگر وظایف شیعیان در زمان غیبت برشمرد واظهار داشت: شناخت امام زمان(عج) از شناخت دیگر امامان معصوم(ع) جدا نیست، اگر کسی به شأن و جایگاه ائمه هدی آگاه شد، صفات و ویژگی های آن ها را شناخت و به مسئولیت خود در برابر آن ها پی برد، به یقین، به شناختی شایسته از امام عصر(عج) نیز دست می یابد.

در ادامه این مراسم ، یکی از مداحان اهلبیت (ع). به ذکر مناقب حضرت ولی عصر (عج) و مولودی خوانی ولادت آن حضرت پرداخت.