سامانه خدمات غیرحضوری ۱۵۲۱ در توزیع برق سمنان

در راستای حذف مراجعات حضوری، هوشمندسازی و مکانیزه نمودن پاسخگویی به متقاضیان و مشترکان، سامانه خدمات غیرحضوری ۱۵۲۱ شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان راه اندازی شد. مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اعلام این خبر اظهار داشت: پایش انتظارات و نظرسنجی مکانیزه از نحوه ارائه خدمات به متقاضیان و مشترکان، افزایش کارائی و […]

در راستای حذف مراجعات حضوری، هوشمندسازی و مکانیزه نمودن پاسخگویی به متقاضیان و مشترکان، سامانه خدمات غیرحضوری ۱۵۲۱ شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان راه اندازی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اعلام این خبر اظهار داشت: پایش انتظارات و نظرسنجی مکانیزه از نحوه ارائه خدمات به متقاضیان و مشترکان، افزایش کارائی و بهره وری نیروی انسانی، ارائه خدمات در حوزه استان و تحقق سیاست های دولت الکترونیک، به عنوان اهداف این طرح است.

سیدمحمد موسوی زاده گفت: در صورت تماس متقاضی و مشترک برق برای اخذ انشعاب و خدمات پس از فروش انشعاب، اطلاعات اولیه به صورت تلفنی توسط کاربران ۱۵۲۱ در سیستم ثبت و متقاضی یا مشترک راهنمایی گردیده که مستندات را آماده نموده تا با مراجعه حضوری همکاران این شرکت، اصل مدارک ملاحظه و تصویر آن دریافت شده تا خدمت موردنظر به انجام برسد.

وی با اشاره به این که شماره تلفن چهاررقمی ۱۵۲۱ از طریق تلفن همراه و تلفن ثابت، بدون گرفتن پیش شماره قابلیت دریافت و پاسخگویی دارد یادآور شد: در تمامی موارد و پایان هر مرحله از ارائه خدمات، جهت اطمینان خاطر از روند پیگیری درخواست ها، پیامک به متقاضیان یا مشترکان ارسال می شود.

وی با اظهار این که درخواست انشعاب برق و نصب کنتور، درخواست افزایش یا کاهش قدرت انشعاب و اطلاع از آخرین صورت حساب برق و پرداخت قبوض ازجمله خدمات قابل ارائه از طریق این سامانه است افزود: ارائه مشاوره و راهنمایی به متقاضیان و مشترکان وخدمات پس از فروش شامل تغییر نام، جا به جایی کنتور، اصلاح انشعاب، آزمایش کنتور، جمع آوری انشعاب و موارد مرتبط با خدمات مشترکین، از دیگر خدماتی است که از طریق سامانه ۱۵۲۱ انجام می شود.