زنجان اولین برگزار کننده مانور مناطق شش گانه

اولین جلسۀ شورای هماهنگی مدیران مدیریت بحران و پدافند غیر عامل صنعت آب و برق استان زنجان در سال ۱۴۰۰ در سالن الغدیر شرکت برق منطقه ای زنجان با حضور اعضای مدیریت بحران صنعت آب وبرق استان برگزارشد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، جلسه با خیر مقدم گویی” اسکندری” رئیس شورای […]

اولین جلسۀ شورای هماهنگی مدیران مدیریت بحران و پدافند غیر عامل صنعت آب و برق استان زنجان در سال ۱۴۰۰ در سالن الغدیر شرکت برق منطقه ای زنجان با حضور اعضای مدیریت بحران صنعت آب وبرق استان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، جلسه با خیر مقدم گویی” اسکندری” رئیس شورای هماهنگی مدیران مدیریت بحران و پدافند غیر عامل صنعت آب و برق استان زنجان آغاز شد.

“عبایی”رئیس شورای هماهنگی مدیران مدیریت بحران و پدافند غیر عامل صنعت آب و برق شمالغرب کشوراعلام کرد: کشور به شش منطقه جهت برگزاری مانور تقسیم شده که در منطقه شمالغرب استان زنجان بعنوان اولین برگزار کننده مانورمناطق شش گانه می باشد و باتوجه به اینکه با بحران آب روبرو هستیم، مخاطره سیل بعنوان مانور عملیاتی در سطح یک انتخاب شده است.

 وی در ادامه صحبت های خود این مانور را فرصتی برای بررسی آمادگی و چگونگی کمک به استان حادثه دیده و دریافت کمک از استانهای معین و جانشین دانست.

در ادامه،”محمدحسین پور”مدیر دفتر هئیت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان که بهمراه کارشناس مسئول پدافند غیرعامل این شرکت در این جلسه حضور داشت،ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت پدافند غیرعامل و نقش آن در امنیت جامعه اظهارکرد: معظم له در بیاناتشان حصول اطمینان از مصونیت کشور در برابر هرگونه تهدیدی را تاکید داشته و بر به روز بودن سامانه های نرم افزاری و سخت افزاری دفاعی کشور و سازمانهای ذیربط تاکید دارند.

حسین پور به سیاستهای کلی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب نیز اشاراتی نمود و تصریح کرد: این سیاستها در ۹ محور کلی با عناوینی چون؛ آموزش ،آگاهی، فرهنگ ایمنی و آماده سازی کشور برای مقابله با بحران ابلاغ شده است که شرکت آب منطقه ای زنجان به همت کارکنان خدوم این شرکت توانسته است تاکنون این موارد در زمینه های آسیب شناسی ومقاوم سازی در قالب کمیته های تخصصی بخوبی اجرا نماید.

در ادامه هماهنگی های لازم برای اقدامات بعدی و ارتقاء آمادگی در پاسخ به بحران ها بررسی و بندهایی مصوب شد.