زمانبندی خاموشی احتمالی مدیریت اضطراری بار در شهرستانهای فارس

هر مشترک با دریافت اولین خاموشی و اطمینان از اینکه خاموشی مدیریت اضطراری بار می باشد، با مراجعه به جدول و تطابق روز و ساعت نسبت به شناسایی گروه (منزل/محل کار) خود اقدام نموده و پس از شناسایی، از جدول فوق برای بقیه ساعات و ایام هفته استفاده نماید. نکات قابل توجه: ۱-    برنامه زمانبندی […]

هر مشترک با دریافت اولین خاموشی و اطمینان از اینکه خاموشی مدیریت اضطراری بار می باشد، با مراجعه به جدول و تطابق روز و ساعت نسبت به شناسایی گروه (منزل/محل کار) خود اقدام نموده و پس از شناسایی، از جدول فوق برای بقیه ساعات و ایام هفته استفاده نماید.
نکات قابل توجه:
۱-    برنامه زمانبندی احتمالی بوده و حذف یا اعمال خاموشی ها متأثر از بار شبکه سراسری می باشد که مسئولین شهرستان و استانی در آن نقشی ندارند.
۲-    خاموشی ها حتی الامکان در موعد مقرر پایان می یابد. لذا خواهشمنداست از تماس های غیر ضروری و مکرر با سامانه ۱۲۱ در طول مدت خاموشی خودداری نمایید تا سایر مشترکین بی برق که دچار خرابی داخلی شده اند بتوانند راحت تر با سامانه ارتباط برقرار نمایند.
۳-    جدول زمانبندی مربوط به خاموشی های با برنامه می باشد و در صورت بروز خرابی در شبکه، زمان و محل خاموشی از طریق پیام در سامانه ۱۲۱ اطلاع رسانی می گردد.
۴-    مشترکین کشاورزی – صنعتی و عمومی اداری که دارای کنتورهای هوشمند می باشند طبق دستورالعمل های قبلی خاموش می شوند.
۵-    ضمن سپاس از همراهی شما مشترکین فهیم و صبور استان فارس بدیهی است هرچه صرفه جویی شما عزیزان در مصرف برق بیشتر باشد و ما را در کشف و جمع آوری ماینر های غیر مجاز یاری نمایید ، احتمال کاهش و حذف خاموشی ها وجود دارد.

 

لطفا برای دریافت فایل خاموشی ها با فرمت پی دی اف بر روی شهرستان مورد نظر کلیک نمایید:

آباده

استهبان

اقلید

اوز

بختگان

بوانات

جهرم

خرم بید

خفر

خنج

داراب

رستم

زرین دشت

سرچهان

فراشبند

فسا

فیروزآباد

قیروکارزین

کازرون

کوه چنار

گراش

لار

لامرد

ممسنی

مهر

نی ریز