رونمایی از پوستر دومین جشنواره مجازی خانواده آبی

در مراسمی با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از پوستر دومین جشنواره مجازی «خانواده آبی» رونمایی شد. این جشنواره را شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با شعار «خانواده شاد و سالم، پیشگام در مدیریت مصرف بهینه آب» برگزار می کند. علاقه مندان به شرکت در این جشنواره باید اعضای یک خانواده […]

در مراسمی با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از پوستر دومین جشنواره مجازی «خانواده آبی» رونمایی شد.

این جشنواره را شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با شعار «خانواده شاد و سالم، پیشگام در مدیریت مصرف بهینه آب» برگزار می کند.

علاقه مندان به شرکت در این جشنواره باید اعضای یک خانواده بوده و آثار خود را در بخش های دابسمش، نمایش خانگی، نمایش عروسکی، عکس موبایلی و فیلم موبایلی با «موضوع مدیریت مصرف آب و مقابله با ویروس کرونا» حداکثر تا ۱۵ آبان ماه سال جاری از طریق پیام رسان « واتس آپ» به شماره ۰۹۳۸۰۹۵۲۴۰۵ ارسال کنند.

بخش ویژه دومین جشنواره مجازی « خانواده آبی» با عنوان « پای صحبت پدربزرگ ها و مادربزرگ ها» اختصاص به بیان حکایت ها، داستان های بومی هر منطقه برای کودکان دارد که علاقه مندان می توانند در آن شرکت کنند.

گفتنی است در پایان این جشنواره از سه خانواده در هر بخش جشنواره با عنوان « خانواده دوستدار آب» تقدیر شده و اسامی آنان در وبگاه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به نشانی www.abfaesfahan.ir و صفحه اینستاگرامی  H2O-ESF اعلام خواهد شد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محورهای جشنواره و مشخصات آثار تولیدی می توانند با شماره تلفن ۳۶۶۸۰۰۳۰ داخلی ۲۶۶ و ۲۶۷ تماس حاصل کرده و یا به پایگاه اینترنتی آبفای استان اصفهان به نشانی www.abfaesfahan.ir مراجعه کنند.