روستای دره‌گه‌دره برق‌دار شد.

برق رسانی به روستای دره گه دره، چهارمین روستای فاقد برق شهرستان طارم با احداث بیش از سه کیلومتر شبکه توزیع برق به بهره‌برداری رسید. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، داود دولتیاری معاون برنامه‌ریزی و مهندسی این شرکت در خصوص تامین برق روستای دره‌گه‌دره طارم عنوان کرد: روستای دره‌گه‌دره با […]

برق رسانی به روستای دره گه دره، چهارمین روستای فاقد برق شهرستان طارم با احداث بیش از سه کیلومتر شبکه توزیع برق به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، داود دولتیاری معاون برنامه‌ریزی و مهندسی این شرکت در خصوص تامین برق روستای دره‌گه‌دره طارم عنوان کرد: روستای دره‌گه‌دره با احداث ۲۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی و حدود ۵۰۹ متر شبکه فشار ضعیف و یک دستگاه پست هوایی ۲۵ کاوا جز اولین روستاهای زیر ده خانوار فاقد برق استان زنجان است که در سال ۱۴۰۰ برق‌دار شد.

داود دولتیاری افزود: تا پایان سال جاری دو روستای زیر ۱۰ خانوار دیگر نیز از نعمت برق بهره‌مند خواهند شد که با این اقدام مهاجرت معکوس و رونق کشاورزی در روستاهای کمتر برخوردار شهرستان طارم را شاهد خواهیم بود.

وی در پایان برق رسانی روستای دره‌گه‌دره رابا اعتباری بیش از هفت میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: خوشختانه در سطح استان زنجان هم اکنون هیچ روستای بالای ۱۰ خانواری از نعمت برق محروم نیست و با تلاش‌های شبانه‌روزی کارشناسان توزیع برق زنجان درسال‌های اخیر برق‌رسانی به روستاهای فاقد برق استان که همگی روستای های زیر ۱۰ خانوار ساکن هستند با سرعت بیشتر در حال انجام است و این روستا یکی از روستاهای زیر ۱۰ خانوار استان بود که امسال برق‌دار شد.