روابط عمومی یکی از بازوهای مدیریت عالی هر سازمان در ارتباطات درون و برون سازمانی است.

جلسه ویدئو کنفرانسی جهت تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار، یکشنبه ۱۰ مرداد ماه در سالن جلسات ستاد شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل برگزار شد. در این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران و رابطین روابط عمومی شهرستان ها برگزار شد مدیر روابط عمومی شرکت گفت : باید به این باور […]

جلسه ویدئو کنفرانسی جهت تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار، یکشنبه ۱۰ مرداد ماه در سالن جلسات ستاد شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل برگزار شد.

در این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران و رابطین روابط عمومی شهرستان ها برگزار شد مدیر روابط عمومی شرکت گفت : باید به این باور برسیم که روابط عمومی در رویکردهای امروزی نقش کلیدی در ایجاد و توسعه سرمایه اجتماعی هر سازمانی دارد.
رویا اللهقلی پور در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات رابطین روابط عمومی و حمایت مدیران گفت : یکی از مهمترین وظایف هر روابط عمومی عبارت است از جمع‌آوری اطلاعات و اخبار مربوط به فعالیتها ، اقدامات ، طرحها و برنامه‌های شرکت به‌منظور تنظیم خبر ، گزارش وسیاستهای خبری و در نهایت تبادل اطلاعات.
وی گفت : روابط عمومی می بایست با مشتری صادقانه تبادل اطلاعات کرده و با دریافت بازخوردها از  مشترکین( ذینغعان)  تمام توان خود را در جهت بهبود ارایه خدمات به کار گیرد.
اللهقلی پور افزود: روابط عمومی کارآمد، روابط عمومی است که ضمن رعایت اصول اخلاقی برای نفوذ در افکار عمومی و هدایت آن، به شکل اصولی رسانه‌ها را در خدمت گرفته و به اصل اطلاع‌ رسانی صادقانه اهمیت دهد.
وی با اشاره به اینکه روابط عمومی هنر هشتم محسوب می شود، گفت: کار روابط عمومی به صورت شبانه روزی بوده و هر کسی در این حوزه فعالیت دارد واقعا عاشق این حرفه است.
اللهقلی پور ادامه داد: رابطین روابط عمومی  شهرستان ها باید با خبرنگاران و کانال های پر مخاطب این شهرها ارتباط و تعامل دوسویه  داشته باشند و از آنان در انتقال اخبار و اطلاعات شرکت یاری جویند.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل اظهار داشت : در روز ۱۷ مرداد که مصادف با روز خبرنگار است مراسم تجلیل از خبرنگاران در ستاد شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل برگزار خواهد شد و از واحدها خواست تا آن ها نیز مراسم مشابهی جهت تجلیل از خبرنگاران شهرهای خود برگزار کنند.
در ادامه مدیران واحدها به بیان مشکلات و دغدغه‌های مربوط به حوزه روابط عمومی پراخته و نظرات و پیشنهادات خود را در این خصوص بیان نمودند.