روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است.

سرپرست آب و فاضلاب استان مازندران در پیامی فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان ودست اندرکاران این بخش تبریک گفت و روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده را یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار عنوان کرد. به گزارش روابط عمومی آب  وفاضلاب استان مازندران در متن پیام مهندس […]

سرپرست آب و فاضلاب استان مازندران در پیامی فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان ودست اندرکاران این بخش تبریک گفت و روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده را یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی آب  وفاضلاب استان مازندران در متن پیام مهندس بهزاد برارزاده آمده است:

امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

از سویی دیگر روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

اینجانب فرارسیدن این روز را صمیمانه به تمامی دست اندرکاران سختکوش حوزه‌ روابط عمومی تبریک و تهنیت می‌گویم و برای آنان در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت آفرین آرزوی توفیق روزافزون دارم.