رفع ۴۱۹ مورد اشکال در شبکه برق اهواز

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق اهواز : به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه یک هزار و ۴۱۹ مورد رفع اشکال در شبکه برق کلانشهر اهواز از فروردین امسال تا پایان تیر انجام شد. معاونت بهره برداری این شرکت بیان کرد: برای افزایش پایداری شبکه برق اهواز بیش از نهصدو ده مورد بازدید و بررسی […]

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق اهواز : به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه یک هزار و ۴۱۹ مورد رفع اشکال در شبکه برق کلانشهر اهواز از فروردین امسال تا پایان تیر انجام شد.

معاونت بهره برداری این شرکت بیان کرد: برای افزایش پایداری شبکه برق اهواز بیش از نهصدو ده مورد بازدید و بررسی خطوط و اتصالات شبکه ، با دوربین حرارتی دارای قابلیت عیب یابی (ترموویژن) انجام و هزارو چهارصد و نوزده مورد عیب مشاهده و رفع اشکال شد.
سعید آقائی ادامه داد: درحال حاضر به طور متوسط ماهیانه چهار هزار کیلومتر شبکه توزیع نیروی برق شهری و روستایی در اهواز گرمانگاری می شود و امسال نیز با شروع فصل گرما و افزایش ناگهانی دما و افزایش بار شبکه، هماهنگی لازم برای گرمانگاری (ترموویژن) خطوط و تجهیزات کلیه امور انجام و این عملیات بوسیله کارشناسان مستقر در مناطق و شهرستانهای تابعه و همچنین ناظرین ستادی در حال انجام است.
وی افزود: با توجه به فراگیر شدن استفاده از انرژی برق در زندگی و کسب و کار مردم و ضرورت به حداقل رساندن خاموشی ناخواسته و جلب رضایت و اعتماد مشترکان، استفاده از دوربین حرارتی (ترموویژن) در این صنعت دارای اهمیت زیادی است.
معاونت بهره برداری برق اهواز تصریح کرد: هرساله با شروع فصل گرما برای شناسایی اتصالات سست و نقاط معیوب شبکه برق کلانشهر اهواز گرمانگاری انجام و در صورت مشاهده اشکال، در کمتر از ۴۸ ساعت نسبت به رفع آن اقدام می شود.
طول خطوط شبکه کلانشهر اهواز در شبکه فشار ضعیف ۶ هزارو ۶۴۰ کیلومتر و شبکه فشار متوسط چهار هزارو ۱۲۷ کیلومتر است.