رفع مشکل کمبود آب روستای دواسب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: مشکل کمبود و افت فشار آب در روستای دواسب از توابع شهرستان زنجان با اجرای ۷۰۰ متر لوله گذاری جدید و افزایش توان تولید در این روستا رفع شد. «علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: با اجرای این عملیات و جدا سازی آب بخش روستایی دواسب از مخزن […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: مشکل کمبود و افت فشار آب در روستای دواسب از توابع شهرستان زنجان با اجرای ۷۰۰ متر لوله گذاری جدید و افزایش توان تولید در این روستا رفع شد.

«علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: با اجرای این عملیات و جدا سازی آب بخش روستایی دواسب از مخزن ۵۰۰ متر مکعبی و وارد مدار نمودن پمپ سوم تامین آب و همچنین شناسایی چندین فقره انشعاب غیرمجاز، مشکل چندین ساله اهالی این روستا حل شد.

وی افزود: روستای دواسب با جمعیتی بالغ بر ۴ هزار نفر، پیش از این به دلیل اختلاف شیب و افت فشار آب، وجود انشعابات غیرمجاز و عدم رعایت الگوی مصرف با مشکل کمبود و قطعی آب مواجه بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: در همین راستا با پیمایش تمامی انشعابات این روستا توسط شرکت آبفا، تعداد ۲۱ رشته انشعاب غیر مجاز باغات و واحدهای مسکونی در روستای دواسب شناسایی و جمع آوری گردید.

جزءقاسمی بیان داشت: متخلفان در این زمینه پس از تشکیل پرونده، توسط واحد حقوقی شرکت آب و فاضلاب به مراجع قضایی معرفی می شوند.

وی تاکید کرد: شرکت آبفا در روستاهای دیگر نیز به ترتیب اولویت، نسبت به جمع آوری انشعابات غیرمجاز اقدام کرده و قاطعانه و بدون هیچگونه اغماضی با متخلفین برخورد خواهد کرد.

این مسئول یادآورد شد: اکثر روستاهای استان در طول سال مشکل کمبود آب نداشته و تنها در فصل گرم سال با عدم رعایت الگوی مصرف و آبیاری درختان و باغات با آب شرب است که مشکل کمبود را در این مناطق به وجود می آورد.