رفع مشکلات آب روستای مرتضی گرد

با همکاری و تعامل آبفای منطقه۶ تهران و بخشداری بخش آفتاب مشکلا آب روستای بزرگ مرتضی گرد به زودی پایان می یابد. سرپرست دفتر روابط عمومی آبفای منطقه۶تهران_شهرری با اعلام این خبر گفت؛جلسه بررسی مشکلات آب روستای مرتضی گرد با حضور حسن حقیقی، مدیر عامل آبفای منطقه، حسین مطلبی نژاد بخشدار بخش آفتاب، دهیار و […]

با همکاری و تعامل آبفای منطقه۶ تهران و بخشداری بخش آفتاب مشکلا آب روستای بزرگ مرتضی گرد به زودی پایان می یابد.

سرپرست دفتر روابط عمومی آبفای منطقه۶تهران_شهرری با اعلام این خبر گفت؛جلسه بررسی مشکلات آب روستای مرتضی گرد با حضور حسن حقیقی، مدیر عامل آبفای منطقه، حسین مطلبی نژاد بخشدار بخش آفتاب، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای مرتضی گرد و جمعی از معاونان و مدیران شرکت در محل بخشداری بخش آفتاب برگزار شد.
این نشست به منظوربرنامه ریزی و سرعت بخشی زمینه های همکاری دوجانبه در جهت رفع مسائل و مشکلات حوزه آب و فاضلاب روستای بزرگ‌ مرتضی گرد برگزار شد و طرفین متعهد به اجرای تعهدات ذکر شده در این نشست شدند.
مرتضی فخاری افزود: بر این اساس و با برنامه ریزی صورت گرفته ظرف حداکثر یک ماه آینده مشکلات کمی و کیفی اب آشامیدنی این روستای بزرگ بهبود خواهد یافت.
وی به تعهدات و قول های داده شده از سوی دو طرف در این جلسه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در همین راستا مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ تهران نوید احداث یک مخزن ذخیره آب در این روستا در صورت اجرای توافقات صورت گرفته در خصوص تامین زمین مورد نیاز از طرف بخشداری بخش آفتاب و دهیاری روستای مرتضی گرد را دادند تا مشکل تامین و توزیع آب این روستا به طور کامل برطرف شود.