رفع محدودیت های شبکه انتقال مناطق شرق و شمال شرق تهران

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران: ترانس ۴۰۰ کیلوولت شماره یک پست انتقال امین الاشرافی (تهرانپارس) که از شامگاه چهارشنبه هفته گذشته دچار حادثه شده و از مدار خارج شده بود ، با فعالیت شبانه روزی گروه های تعمیراتی، پس از رفع عیب، برق دار شد. آرش کردی” از پایان عملیات رفع عیب ترانس ۴۰۰ […]

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران: ترانس ۴۰۰ کیلوولت شماره یک پست انتقال امین الاشرافی (تهرانپارس) که از شامگاه چهارشنبه هفته گذشته دچار حادثه شده و از مدار خارج شده بود ، با فعالیت شبانه روزی گروه های تعمیراتی، پس از رفع عیب، برق دار شد.

آرش کردی” از پایان عملیات رفع عیب ترانس ۴۰۰ کیلوولت شماره یک امین الاشرافی (تهرانپارس) خبر داد و افزود : ۵۰ درصد محدودیت های ناشی از این حادثه در همان ساعات اولیه رفع گردید ولیکن بقیه خاموشی های ناشی از محدودیت شبکه انتقال که در مناطقی از شرق و شمال شرق تهران ایجاد شده بود با تلاش شبانه روزی گروه های تعمیراتی و با حداکثر توان در حداقل زمان ممکن ، رفع عیب و با در مدار قرار گرفتن ترانس شماره یک این پست از ساعت ۱۱ روز ( دوشنبه ۲۱ تیرماه ) ، برطرف شد.

مهندس کردی ضمن عذر خواهی بخاطر محدویت های پیش آمده، از تمامی مشترکان که با مصرف بهینه برق در تابستان بسیار گرم امسال با خادمین خود در صنعت برق در امر نیرورسانی همکاری می ­کنند قدردانی کرد.

گفتنی است پست ۴۰۰/۲۳۰ کیلوولت امین الاشرفی ( تهرانپارس ) از پست های قدیمی تهران با حدود ۴۰ سال قدمت از پست های مهم منطقه شرق تهران محسوب می شود که با وضعیت حداکثر بار (بین ۹۰ تا ۹۵ درصد ظرفیت) در حال بارگیری است.