رفع شکستگی خط لوله انتقال آب شرب نمین

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل ،شکستگی لوله خط انتقال آب شرب شهرستان نمین که دچارمشکل شده بود، رفع و آب وارد مدار بهره برداری شد. مدیر امور آب وفاضلاب شهرستان نمین با اعلام این خبر اظهار کرد: با همکاری فرمانداری و پرسنل امور آب و فاضلاب شهرستان، مشکل قطعی چند ساعته […]

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل ،شکستگی لوله خط انتقال آب شرب شهرستان نمین که دچارمشکل شده بود، رفع و آب وارد مدار بهره برداری شد.

مدیر امور آب وفاضلاب شهرستان نمین با اعلام این خبر اظهار کرد: با همکاری فرمانداری و پرسنل امور آب و فاضلاب شهرستان، مشکل قطعی چند ساعته آب شرب شهرستان با تلاشهای شبانه روزی وصل و وارد مدار بهره برداری شد.
مهندس شهروزکامل تصریح کرد: به علت شکستگی و ایجاد تخریب درخط انتقال آب شرب شهرنمین، به همت همکاران لوله خط انتقال ترمیم و مشکل قطعی آب شرب شهر نمین رفع شد.

گفتنی است از شب گذشته و بعد از وقوع این حادثه فرماندار شهرستان نمین و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل به همراه تعدادی از مدیران و کارشناسان شرکت در محل حضور یافته و از نزدیک در جریان مشکل موجود قرار گرفته و بر تسریع عملیات ترمیم خط لوله تاکید کردند.