رفع بیش از ۱۲ هزار حادثه آب توسط شرکت آبفا زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: واحد حوادث و اتفاقات شرکت آبفا استان زنجان در سالی که گذشت بیش از ۱۲ هزار حادثه آب را رفع و رسیدگی کرده است. «علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: بیشترین تعدادحوادث آب در سال ۹۹ به ترتیب مربوط به شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره می باشد. وی […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: واحد حوادث و اتفاقات شرکت آبفا استان زنجان در سالی که گذشت بیش از ۱۲ هزار حادثه آب را رفع و رسیدگی کرده است.

«علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: بیشترین تعدادحوادث آب در سال ۹۹ به ترتیب مربوط به شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره می باشد.

وی افزود: در شهر زنجان بیش از ۴ هزار فقره حادثه آب طی سال ۹۹ به ثبت رسیده است که بیشترین تعداد این حوادث به ترتیب در ماه های شهریور، مهر و خرداد به وقوع پیوسته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: بیشترین تعداد حوادث آب در استان مربوط به حوزه انشعابات بوده و حوادث شبکه توزیع و خط انتقال در رتبه های بعدی قرار دارند.

وی تعداد حوادث فاضلاب در شهرهای استان را نیز ۳۸۳ مورد اعلام کرده و افزود: بیشترین تعداد حوادث فاضلاب با ۳۷۳ فقره در شهر زنجان اتفاق افتاده است.

جزءقاسمی به خسارت سایر ارگان ها به تاسیسات آب و فاضلاب نیز اشاره کرده و گفت: در مجموع طی سال ۹۹ بیش از ۳۰۰ فقره خسارت توسط سایر ارگان ها به تاسیسات آب و فاضلاب وارد شده است که بیشترین تعداد این خسارت ها به تعداد ۱۷۵ فقره توسط شهرداری ها به وقوع پیوسته است.

این مسئول با اشاره به افزایش ۷ درصدی تعداد حوادث نسبت به سال ۹۸ بیاان داشت: این میزان افزایش ناشی از اجرایی شدن دستورالعمل یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی و افزوده شدن آمار حوادث روستایی می باشد که از سال آینده قابلیت مقایسه و انتشار خواهد داشت.