رصد و پشتیبانی تامین برق مراکز درمانی پایتخت

با افزایش شیوع بیماری کرونا و سرعت گرفتن روند واکسیناسیون، تامین برق مراکز درمانی، بهداشتی، مراکز تزریق واکسن و صنایع دارویی مرتبط در شهر تهران، محور اصلی طرح‌های فنی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ قرار گرفت. کامبیز ناظریان، سرپرست شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با تقدیر از مسئولان، پزشکان، پرستاران و کارکنان بخش […]

با افزایش شیوع بیماری کرونا و سرعت گرفتن روند واکسیناسیون، تامین برق مراکز درمانی، بهداشتی، مراکز تزریق واکسن و صنایع دارویی مرتبط در شهر تهران، محور اصلی طرح‌های فنی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ قرار گرفت.

کامبیز ناظریان، سرپرست شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با تقدیر از مسئولان، پزشکان، پرستاران و کارکنان بخش درمان کشور که علی‌رغم مشکلات موجود، شبانه روز در حال مبارزه با بیماری کرونا در میهن اسلامی هستند، گفت: با هدف همراهی ایثارگران حوزه درمان، طرح ویژه رصد و پشتیبانی انشعابات برق بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، واحدهای تولید، نگهداری و تزریق واکسن و صنایع مرتبط با تولید اکسیژن و اقلام دارویی پرمصرف در کلان شهر تهران در دستور کار قرار گرفته است.
ناظریان ضمن تاکید بر ضرورت تجهیز این مراکز به مولدهای اضطراری افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تمامی نیروهای کارشناسی و عملیاتی این شرکت در بخش‌های مختلف، بسیج شده‌اند تا با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت‌های موجود، کوچک‌ترین خللی در تامین برق مراکز درمانی و بهداشتی و همچنین صنایع فعال در حوزه تامین اقلام مصرفی و دارویی مورد نیاز بیماران مبتلا به کرونا همچون اکسیژن و داروهای مصرفی ایجاد نشود.
وی از مشترکان تهرانی درخواست کرد به منظور همراهی در تامین برق مراکز درمانی، حداکثر صرفه‌جویی ممکن را در مصرف برق به عمل آورده و از استفاده همزمان از وسایل برقی پرمصرف به ویژه در ساعات ۱۲ تا ۱۸ خودداری کنند.