رشد ۱۴ درصدی تولید برق نیروگاه اسلام آباد غرب

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق بیستون گفت: در فروردین‎‌ماه امسال حدود ۱۵۵ میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه‌های بیستون و اسلام‌آباد غرب تولید شده است. مسعود میرزاعسگری اعلام این خبر افزود: از این میزان برق تولیدی بیش از ۱۳۵ میلیون کیلووات ساعت در نیروگاه حرارتی بیستون و بیش از ۱۹ میلیون کیلووات ساعت در […]

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق بیستون گفت: در فروردین‎‌ماه امسال حدود ۱۵۵ میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه‌های بیستون و اسلام‌آباد غرب تولید شده است.

مسعود میرزاعسگری اعلام این خبر افزود: از این میزان برق تولیدی بیش از ۱۳۵ میلیون کیلووات ساعت در نیروگاه حرارتی بیستون و بیش از ۱۹ میلیون کیلووات ساعت در نیروگاه گازی اسلام‌آباد غرب تولید شده است.

وی با اشاره به اینکه تولید نیروگاه اسلام آباد غرب طی فروردین‌ماه امسال ۱۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است، ادامه داد: در مجموع این ماه ۱۴۳ میلیون کیلووات ساعت از برق تولیدی در این دو نیروگاه به شبکه سراسری تزریق شده است.

میرزاعسگری با اشاره به سهم دو درصدی این شرکت در تامین برق شبکه سراسری کشور، گفت: نیروگاه حرارتی بیستون با ظرفیت تولیدی ۶۴۰ مگاوات و نیروگاه گازی اسلام‌آبادغرب نیز با  ۱۰۰ مگاوات تولید برق زیر پوشش شرکت مدیریت تولید برق بیستون قرار دارند.​