رزمایش سراسری پایش و رصد مصارف برق ادارات و صنوف در سمنان

رزمایش سراسری پایش و رصد مدیریت مصرف برق کشور با همکاری بسیج، در استان سمنان نیز به اجرا درآمد. فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع برق استان سمنان با عنوان این مطلب بیان کرد: این رزمایش سراسری با محوریت مصارف برق ادارات، صنوف، کسبه و جلب مشارکت مشترکین خانگی و با همکاری سازمان بسیج […]

رزمایش سراسری پایش و رصد مدیریت مصرف برق کشور با همکاری بسیج، در استان سمنان نیز به اجرا درآمد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع برق استان سمنان با عنوان این مطلب بیان کرد: این رزمایش سراسری با محوریت مصارف برق ادارات، صنوف، کسبه و جلب مشارکت مشترکین خانگی و با همکاری سازمان بسیج و بسیجیان این شرکت اجرایی شد.

حمید نظری اظهار کرد: در آئین آغازین این برنامه سراسری که با حضور متولی زاده مدیرعامل شرکت توانیر، سردار سیف، معاون عملیات سازمان بسیج کشور، جمعی از فرماندهان سپاه های استانی و مدیران عامل و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج صنعت برق همراه بود، با “رمز یا علی ابن ابیطالب (ع)” از مرکز پایش صنعت برق ایران عملیاتی شده و همزمان گروه های بازرسی و مدیریت مصرف برق به منظور بررسی وضعیت مصرف ساختمان های اداری و سایر مصارف به ادارات و اصناف پرمصرف مراجعه نموده و علاوه بر ارائه توصیه های لازم برای کـاهش مصرف، برق شماری از دستگاه های اجرایی پُرمصرف قطع شد.

وی تصریح کرد: همزمان با این رزمایش، ۹ گروه به استعداد ۳۶ نفر، عملیات بازرسی و بازدید میدانی از وضعیت مصرف برق ادارات را به عمل آورده و هفت دستگاه اجرایی پرمصرف که طی روزهای گذشته نیز به اخطارهای ارائه شده توجه ننموده اند، برق آنان قطع شد.

نظری با اشاره به این که دو هفته اخیر، حدود ۹۰ اخطار برای اصناف پرمصرف صادر شده خاطرنشان کرد: ۵۰ مورد هم منجر به قطع برق پرمصرف ها شده است.