راه اندازی مجدد ایستگاه های برداشت آب شیرین یزد

سرپرست روابط عمومی شرکت آبفای استان یزد از راه اندازی مجدد دو ایستگاه برداشت آب شیرین در شهر یزد خبر داد . به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد، سیاوش پاکدل با اشاره به افزایش میزان مصرف آب در سال جاری گفت : با توجه به کمبود آب استان ، شرکت آبفا تعدادی از […]

سرپرست روابط عمومی شرکت آبفای استان یزد از راه اندازی مجدد دو ایستگاه برداشت آب شیرین در شهر یزد خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد، سیاوش پاکدل با اشاره به افزایش میزان مصرف آب در سال جاری گفت : با توجه به کمبود آب استان ، شرکت آبفا تعدادی از چاه های داخلی استان که دارای EC بالاتری  البته در حد مجاز آب شرب  هستند وارد مدار کرده است .

پاکدل اظهار داشت : در راستای بهره مندی شهروندان از آب شرب با کیفیت مطلوب تر ، دو ایستگاه برداشت آب که در خیابان مسکن و خیابان شهید رجائی قرار داشت  ، مجدد راه اندازی شد .

وی افزود : این ایستگاه ها هر کدام  با ظرفیت برداشت ۱۰۰ مترمکعب آب در روز ایجاد شده است .

سرپرست روابط عمومی شرکت آبفا در ادامه خاطرنشان کرد : این ایستگاه های برداشت جهت استفاده برای شرب راه اندازی شده است و از شهروندان خواهشمندیم از این آب برای مصارف دیگر استفاده نکنند .

پاکدل بحث مدیریت مصرف را ضروری دانست و افزود : با توجه به کمبود شدید آب در سال جاری  مقابله با کمبود آب و گذر از تابستان بدون همراهی و همکاری شهروندان در استفاده صحیح از آب ، امکان پذیر نیست .

وی تاکید کرد : در حال حاضر آب موجود در شبکه آبرسانی شهر یزد  از لحاظ بهداشتی کاملا سالم و در حد محدوده مجاز آب شرب می باشد .