راه اندازی سامانه تلفن گویای پیگیری وصول مطالبات معوق مشترکین

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از راه اندازی سامانه  تلفن گویا در راستای پیگیری وصول مطالبات معوق مشترکین خبر داد. «علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: سیستم اطلاع رسانی تلفن گویا در راستای اعلام و پیشگیری از ایجاد مطالبات  و با هدف ارتباط مستمر با مشترکین و پیشگیری از ایجاد مطالبات معوق، تحت عنوان پروژه بهبود […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از راه اندازی سامانه  تلفن گویا در راستای پیگیری وصول مطالبات معوق مشترکین خبر داد.

«علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: سیستم اطلاع رسانی تلفن گویا در راستای اعلام و پیشگیری از ایجاد مطالبات  و با هدف ارتباط مستمر با مشترکین و پیشگیری از ایجاد مطالبات معوق، تحت عنوان پروژه بهبود با پیشنهاد و پیگیری دفتر توسعه مدیریت و تحقیقات معاونت منابع انسانی شرکت، آغاز به کار کرد.

وی افزود: جهت راه اندازی این سیستم اقداماتی همچون ارائه پیشنهاد و پیگیری تصویب آن، پیگیری و اخذ مجوز از شرکت مخابرات استان زنجان جهت دو طرفه کردن خط ایوان، برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس با نماینده شرکت کامپیوتری طرف قرارداد، تهیه ی متن تلفن گویا و تصویب آن در جلسه کمیته ساختار و فناوری مدیریتی و سایر موارد انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: با پیاده سازی این سیستم، متناسب با زمان صدور قبض، دو تماس با متن های متفاوت و زمانبندی ۱۰ و ۲۰ روز پس از صدور قبض، به تلفن همراه ثبت شده در سیستم ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد: در صورتی که مشترک به هر دلیلی درخواست مجدد شناسه قبض و پرداخت را نماید، سیستم این قابلیت را دارد  تا در تماس دوم با فشردن کلید ستاره، پیامک قبض آخرین دوره را، مجددا به تلفن همراه مشترک ارسال نماید.

این مسئول بیان داشت: سیستم فوق در تماس اول نحوه ی پرداخت قبض اعم از شماره گیری سامانه ۱۵۲۲ ، لینک پرداخت در پیامک ارسالی قبض،  درگاه ههای پرداخت اینترنتی، اپلیکیشن آب زنجان و دستگاه های خود پرداز را به مشترک یادآور شده و آموزش می دهد.

جزء قاسمی خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب با راه اندازی این سیستم، ضمن توسعه ارتباط الکترونیکی با مشترکین، گام مهمی در کاهش مطالبات برداشته و با افزایش درآمد، هر چه بیشتر در جهت اهداف توسعه ا ی شرکت گام بر خواهد داشت.